www.sudzibas.lv Tele2 Lēns internets

Tele2 - Lēns internets

Katru dienu, no 18:00 līdz vēlai naktij ir ļoti lēns internets, dienā viss ir labi, spēlējot spēles pings ir ap 50-70, kas ir normāli, taču vakaros ir pāri 700, nokrītas un pēc 5 sekundēm tas pats vien ir. Zvanīju jau vairākas reizes, taču teica, ka tāda teritorija un rūteri vajag novietot citā mājas stūrī, kā arī nostūma to uz laikapstākļiem, taču šaubos, ka katru vakaru ir tik slikti laikapstākļi, ka signālu nevar ķert, visdrīzāk speciāli griež ātrumus nost, jo bijusi sagadīšanās, ka tieši pēc pazvanīšanas operatoram, ātrumi izaug 3-4x, maksa 20 eiro mēnesī ja ne vairāk, par internetu, kuru lietot nevar.

10.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 11.03.2021

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

Комментарии (5)

M mozilla34 10.03.2021

Man ir tieši tas pats ar Tele2 un ne tikai vakarā, bet bieži vien arī dienas laikā. Un viņi neredz problēmas savā pusē. Es izdomāju ielikt LMT priekšapmaksas karti (ar internets nedēļai+) Tele2 dotajā rūterī un internets uzreiz lido. pings ap 15-18, downloads virs 100 mbps, nu augšuplāde ap 40..50... Es viņiem rakstīju, ka LMT internets darbojas ideāli, bet viņi to ignorē, un, lai es meklēju problēmas pie sevis. Ir tāda sajūta, ka viņi klientu uzskata par galīgi stulbu. Tagad ir gandrīz tā, ka lietojam mājās to LMT karti un Tele2 internetu vecajā rūterī mašīnā, ja kāds brauciens. Bet tas ka līgumu izbeigsim ar viņiem, tas ir 100%, jo viņi vnk nekā nereāģē uz klienta sūdzību, pat ja tas prasa atlaides atmaksu, ja lauž līgumu, jo mums ir 2 gadu līgums pa 15,97e/mēn 19,99e/mēn (beztermiņa līgums) vietā. Labāk lietot internetu, kas tiešām strādā un labāk to darīt bez līgumiem un rūteri nopirkt pašam uz priekšdienām. Ar priekšapmaksu nav dārgi... pat lētāk, jo LMT uz nedēļu bezlimits ir 3e, menesī sanāk 12e, skaiti 4 eiro lētāk un klāt nāk bezlimita SMS un 30min zvani, ja gadās ka vajag pēkšņi un to pašu karti vari ielikt nekavējoties arī telefonā.
Tas stāsts par rūtera novietošanu citā mājas stūrī ir kārtējais joks no viņu puses, ja bāzes stacija ir tuvu mājām (ja telefons pa visu māju rāda pilnu zonu, tad arī rūterim jāķer visos mājas stūros). Cita lieta būtu, ja bāzes stacija atrastos tālu. Tāpēc nedomāju, ka arī tev viņi kaut ko atrisinās...
kādreiz (pirms 4 gadiem) arī Tele2 4G internets gāja labi...

Tele2 atbilde uz manu sūdzību (https://www.sudzibas.lv/tele2/tele2-slikts-nekvalitativs-internets-c2090648):
"Labdien! Jūsu norādītajā adresē šobrīd tīkla sakaru traucējumi nav konstatēti. Atsevišķos laika periodos interneta ātrumu var ietekmēt konkrētās bāzes stacijas noslodze. Šobrīd noslodzes līmenis Jūsu norādītajā adresē nav būtisks. Pārbaudiet pakalpojumu darbību, pieslēdzoties pie Wi-fi tīkla ar vienu ierīci, pieslēdzoties pie citas Wi-fi frekvences, kā arī, pamēģiniet pieslēgties pie rūtera ar vadu. Ņemot vērā iepriekš minēto, šobrīd pārtraukt līgumu, nemaksājot atlaides atmaksu un ierīces vērtības samazinājumu, nebūs iespējams. Ar cieņu Alina"

M mozilla34 11.03.2021

.

S Staņislavs Bernāns 31.03.2021

Man šķiet tā pati Alīna arī man pēc nedēļas klusēšanas atsūtīja šo tekstu: Labdien! 16. martā Jūsu norādītājā adresē bija konstatēti tīkla sakaru traucējumi, kas šobrīd ir novērsti. Gadījumā, ja joprojām novērojat traucējumus izmantot datu pārraidi, pārbaudiet pakalpojumu darbību, pieslēdzoties pie Wi-fi tīkla ar vienu ierīci, pieslēdzoties pie citas Wi-fi frekvences, kā arī, pamēģiniet pieslēgties pie rūtera ar vadu. Ja tas ir iespējams, iesakām novietot rūteri uz loga, kas atrodas 4. maija ielas pusē. Pateicamies par sapratni. Alina Pēc visa spriežot ar mums sarunājās nevis dzīvs cilvēks, bet robots ar vārdu Alīna. Šodien vispār pēc plkst.17 apstājās interneta sakari Tele2 tīklā visā Aglonā un tās apkārtnē. Uz manu zvanu operatoru dienests šodien vairs neatbild. Laikam piefiksējuši manu numuru, jo kopš 16.marta esmu griezies ar sūdzību uz 600 numuru jau trīs reizes, ceturto reizi vienkārši vairs neceļ. Papildināju LMT O karti uz nedēļu, ar šī operatora internetu jebkurā diennakts laikā problēmu nav. Būs jāpāriet uz LMT.

M mozilla34 31.03.2021

Jā, pārejiet uz LMT, Tele2 neko nerisinās.

M mozilla34 11.03.2021

Man ir tieši tas pats ar Tele2 un ne tikai vakarā, bet bieži vien arī dienas laikā. Un viņi neredz problēmas savā pusē. Es izdomāju ielikt LMT priekšapmaksas karti (ar internets nedēļai+) Tele2 dotajā rūterī un internets uzreiz lido. pings ap 15-18, downloads virs 100 mbps, nu augšuplāde ap 40..50... Es viņiem rakstīju, ka LMT internets darbojas ideāli, bet viņi to ignorē, un, lai es meklēju problēmas pie sevis. Ir tāda sajūta, ka viņi klientu uzskata par galīgi stulbu. Tagad ir gandrīz tā, ka lietojam mājās to LMT karti un Tele2 internetu vecajā rūterī mašīnā, ja kāds brauciens. Bet tas ka līgumu izbeigsim ar viņiem, tas ir 100%, jo viņi vnk nekā nereāģē uz klienta sūdzību, pat ja tas prasa atlaides atmaksu, ja lauž līgumu, jo mums ir 2 gadu līgums pa 15,97e/mēn 19,99e/mēn (beztermiņa līgums) vietā. Labāk lietot internetu, kas tiešām strādā un labāk to darīt bez līgumiem un rūteri nopirkt pašam uz priekšdienām. Ar priekšapmaksu nav dārgi... pat lētāk, jo LMT uz nedēļu bezlimits ir 3e, menesī sanāk 12e, skaiti 4 eiro lētāk un klāt nāk bezlimita SMS un 30min zvani, ja gadās ka vajag pēkšņi un to pašu karti vari ielikt nekavējoties arī telefonā.
Tas stāsts par rūtera novietošanu citā mājas stūrī ir kārtējais joks no viņu puses, ja bāzes stacija ir tuvu mājām (ja telefons pa visu māju rāda pilnu zonu, tad arī rūterim jāķer visos mājas stūros). Cita lieta būtu, ja bāzes stacija atrastos tālu. Tāpēc nedomāju, ka arī tev viņi kaut ko atrisinās...
kādreiz (pirms 4 gadiem) arī Tele2 4G internets gāja labi...

Tele2 atbilde uz manu sūdzību (https://www.sudzibas.lv/tele2/tele2-slikts-nekvalitativs-internets-c2090648):
"Labdien! Jūsu norādītajā adresē šobrīd tīkla sakaru traucējumi nav konstatēti. Atsevišķos laika periodos interneta ātrumu var ietekmēt konkrētās bāzes stacijas noslodze. Šobrīd noslodzes līmenis Jūsu norādītajā adresē nav būtisks. Pārbaudiet pakalpojumu darbību, pieslēdzoties pie Wi-fi tīkla ar vienu ierīci, pieslēdzoties pie citas Wi-fi frekvences, kā arī, pamēģiniet pieslēgties pie rūtera ar vadu. Ņemot vērā iepriekš minēto, šobrīd pārtraukt līgumu, nemaksājot atlaides atmaksu un ierīces vērtības samazinājumu, nebūs iespējams. Ar cieņu Alina"

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы