Tele2 - Krāpšana/slikts serviss
Ehh nelielas pārdomas par ļoti saprotošu operatoru tele2.
Š. G. Aprīlī devos uz tele2 centru Cēsīs, runāt par saviem pakalpojumiem, lai uzlabotu mājas interneta kvalitāti, operatore man ieteica atnest veco rūteri un viņi uz vietas samainīs pret modernāku un jaudīgāku, tādējādi uzlabojot pakalpojuma kvalitāti...
Nu sacīts/darīts... 22. Aprīli aiznesu veco rūteri, pretī saņēmu jaunu ar jaunu sim karti... Visi papīri parakstīti, viss ok...
Pienāk 1. Maijs, saņēmu sms no tele2 ar informāciju, ka esmu izmantojis 194.34% no pakalpojumu kredītlimita (100.00 eur apmēra) , ieejot mans tele2 aplikācijā, jaunais rēķins 213 eur ierasto 45-50 eur vietā... Protams 23: 00 zvans draudzīgam konsultantam, kurš bik nesaprašanā, bet nu mēģinās tikt skaidrībā paātrinātā kārtā...
Līdz 4.05. Nebiju saņēmis nevienu ziņu, tadēļ zinātkāres mākts vērsos pie tele2 info tālruņa, jo iepriekš teica, ka pakalpojumi var tikt ierobežoti 5dienu laikā... Plkst. + / - 10: 00 sazvanu kārtējo draudzīgo konsultantu, kurš man laipni paziņo, ka man tiek veikts pārrēķins un šo rēķinu varu ignorēt 2nedēļu laikā būs jauns...
Protams no manas puses jautājums - kas notiekas ar pakalpojumu ierobežošanu... - viss ok, nekas netiks ierobežots, ja pat tiks, tad uzzvanāt uz info tālruni un visu pieslēgs atpakaļ...
4.05. Pienāk vakars, zvanu sievai no wi fi (nav tele2 tīklā) , kkā dīvaini vairākas reizes neceļ augšā...
Mēģinu sazvanīt caur telefonu - nav reģistrēts tīklā... Njam...
Zvanu uz tele2 info tālruni un protams, ka no ārzemēm tomēr viņus nevarēšu sazvanīt...
Sieva tiek pie wi fi, beidzot varam sazvanīties caur whatsapp...
Sieva jau vērsusies pie tele2 ar šo jautājumu, jo no rīta draudzīgā operatore apgalvoja, ka viss būs okey...
Protams otrā galā kārtējā draudzīgā un saprotošā operatore, kura neko nevar iesākt... Kamēr netiks samaksāti vismaz 130e lai iekļautos zem šī kredītlimita, tikmēr pakalpojumus man nevar pieslēgt...
Protams mēģinot tikt skaidrībā par ko ir šī summa, tiek paziņots, ka 22.04. Esmu Lauzis līgumu mājas internetam un tai pašā brīdī pieslēdzis atpakaļ... Tele2 centrā samainot rūterus, operatore ir nevis vienkārši samainīJusi rūterus, bet lauzusi līgumu un pieslēgusi jaunu līgumu...
Protams tele2 vaina, bet jāmaksā man, vai jādzīvo bez sakariem vnk super attieksme, bet galvenais, ka visi draudzīgie operatori mani ļoti labi saprot, bet nesamaksājot par viņu kļūdu, es pat viņus nevarēšu sazvanīt...
05.05. Pēc samaksātas 3x lielākas rēķina summas, tieku atpakaļ pie sakariem, zvanu saviem draudzīgajiem konsultantiem, kuri atkal mani ļoti labi saprot un protams Sola, ka menedžeris vai kāds no atbildīgajiem ar mani sazināsies šodien (5.05) vai 06.05. , kas protams nenotiek...
05.05. Saņemu sms no tele2, kurā tiek laipni paziņots, ka jā man ir gatavs pārrēķins un 155.67e ir nodzēsti un novēl man jauku dienu, bet pārmaksāto summu protams man neviens neatgriezīs, janu vienīgais braukšu uz lv, došos uz tele2 centru, raksīšu iesniegumu un 14dienu laikā tiks izskatīts...
Protams visas sarunas krietni garākas un iespējams ne tik laipnas, kā tiek aprakstīts, bet vienkārši tele2 ar savu attieksmi ir uzstādījuši augstu latiņu...
Pirms pakalpojumu atslēgšanas pat nemēģina izskatīt lietu, pirms atslēgšanas nemēģina sazināties ar klientu lai kko noskaidrotu... Operatori sniedz maldinošu informāciju... Vnk super attieksme no viena no vadošajiem telekomunikāciju operatoriem Latvijā... Bet galvenais, ka visi mani saprot... Neesmu saņēmis nevienu zvanu no paša tele2 ar atvainošanos par savu darbinieku nekompetenci, kā rezultātā man nācās priekšlaicīgi un pārmaksāt par rēķinu...
#tele2
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Комментарии (2)
Ar konsultantiem ir jabūt piesardzīgiem un skatijies, ko parakstīji? Vai ir minēts par līguma laušanu?
Parakstīju tikai jaunu līgumu, jo tika izsniegts jauns rūteris ar sim karti...