Tele2 - Krāpšana
Nevarēju veikt rēķina atmaksu par pagājušajā mēnesī sniegtajiem pakalpojumiem līdz 19 datumam (kavēju 6 dienas) , bet par to informēju zvanot uz uzņēmuma apkalpojošo tālruni, lai informētu, ka to izdarīšu nākošajā nedēļā. Uz ko man atbildēja, ka varu nesatraukties, viss ir kārtībā, bet nākošas nedēļas pirmdienā sagaidu epastu no kredītreformas...
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Комментарии (3)
Nekad neko nesarunājiet telefoniski. Sūtiet e-pastu, kaut vai ar e-parakstu. Beidziet ticēt sarunām, ir jābūt uz papīra vai elektroniski atbildei, lai jums ir ar ko strīdēties.
Vai tad par vienu mēnesi var būt Kreditreform? Man liekas, ka tik par 2-3 mēnešu kavēšanu.
Var jau būt viņa bija nokavējusi jau 2-3 mēnešus un solīja atkal, ka samaksās nākamnedēļ, bet neviens vairs tam nenoticēja.
Kad cilvēki zvana, viņi bieži izkropļo lietas būtību. Saka, nebūs jau nekas traks, ja es pēdējo rēķinu nedēļu vēlāk apmaksāšu un darbiniece viņam atbild, ka nekas traks, bet to, ka pēdējā rēķinā ir iekļauti vēl daži iepriekšējie nenomaksāti rēķini, to protams noklusē.