www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana

Tele2 - Krāpšana

09.08.2025. Tele2 e-veikalā veicu iekārtas pirkumu, apmaksājot pilnu summu, nešauboties, ka saņemšu to pakomātā šodien, 12.08.2025. kas bija norādīts kā piegādes datums. Visu dienu klusums, nekādu ziņu, ap plkst.19 zvanīju uz 1600 lai noskaidrotu whats up. Operatore sākumā itin čakli pieslēdzās iekārtas meklējumos, neiztika bez garām pauzēm (paldies ka gaidījāt), rezultātā mani informēja, ka būšot "rīt vai parīt", ka neesot pat redzams piegādātāja izsekošanas numurs. Tas liek domāt, ka prece nav pat nodota piegādei. Vai arī piegādātājam galīgi nav saistošs e- veikalā norādītais piegādes laiks. Saprotot, ka esmu nokļuvis lētā cirkā, piedāvāju operatorei precizēt iekārtas esamību klientu centros, varētu taču saņemt arī tur un tagad. Ok, solīja atzvanīt, un pēc nepilnas stundas uzzināju, ka klientu centros it kā esot, bet tikai pa vienai, tādas nepārdošot, varot būt bojātas. VTF? Pirmo reizi dzirdu, ka veikals uzglabā bojātas preces, nu tā, visādam gadījumam. Ar to operatores palīdzība izsīka, laikam pamatīgi nostrādināju. Ok, esmu viens no Tele2 veterāniem, bet "iepirkos" viņu veikalā pēdējo reizi. Iekārta bija domāta dāvanai, tāpēc bija svarīgs piegādes datums. Ar kuru Tele2 vienk. uzmeta par priekšapmaksu. Vēl saprastu ja tā rīkotos neta veikali viendienīši vai tādi kā "reshop..." utml., bet ne jau čutj ne līderis pagasta mobilajos sakaros. NEIESAKU pirkt pat sērkociņus šajā e-veikalā.

5 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы