Tele2 - Krāpšana
09.08.2025. Tele2 e-veikalā veicu iekārtas pirkumu, apmaksājot pilnu summu, nešauboties, ka saņemšu to pakomātā šodien, 12.08.2025. kas bija norādīts kā piegādes datums. Visu dienu klusums, nekādu ziņu, ap plkst.19 zvanīju uz 1600 lai noskaidrotu whats up. Operatore sākumā itin čakli pieslēdzās iekārtas meklējumos, neiztika bez garām pauzēm (paldies ka gaidījāt), rezultātā mani informēja, ka būšot "rīt vai parīt", ka neesot pat redzams piegādātāja izsekošanas numurs. Tas liek domāt, ka prece nav pat nodota piegādei. Vai arī piegādātājam galīgi nav saistošs e- veikalā norādītais piegādes laiks. Saprotot, ka esmu nokļuvis lētā cirkā, piedāvāju operatorei precizēt iekārtas esamību klientu centros, varētu taču saņemt arī tur un tagad. Ok, solīja atzvanīt, un pēc nepilnas stundas uzzināju, ka klientu centros it kā esot, bet tikai pa vienai, tādas nepārdošot, varot būt bojātas. VTF? Pirmo reizi dzirdu, ka veikals uzglabā bojātas preces, nu tā, visādam gadījumam. Ar to operatores palīdzība izsīka, laikam pamatīgi nostrādināju. Ok, esmu viens no Tele2 veterāniem, bet "iepirkos" viņu veikalā pēdējo reizi. Iekārta bija domāta dāvanai, tāpēc bija svarīgs piegādes datums. Ar kuru Tele2 vienk. uzmeta par priekšapmaksu. Vēl saprastu ja tā rīkotos neta veikali viendienīši vai tādi kā "reshop..." utml., bet ne jau čutj ne līderis pagasta mobilajos sakaros. NEIESAKU pirkt pat sērkociņus šajā e-veikalā.
Добавить комментарий