www.sudzibas.lv Tele2 Krāpnieki

Tele2 - Krāpnieki

Aizvien vairāk šķiet, ka Tele 2 piekopj nevisai godīgu taktiku!Mīļie cilvēki, esiet ļoti uzmanīgi, pētiet savus rēķinus kārtīgi!!! Pirms pusgada draugs gribēja aiziet no Tele2 pie cita operatora. Kaut kad bija ņemts telefons, līdz nomaksas beigām bija palikuši kādi 5 mēneši. Piekritām nomaksāt visu uzreiz. Bija marta beigas. Teica, lai gadam rēķinu, kurš sastāvēs no kārtējā rēķina summas, līgumsoda un atlikušā ierīces maksājuma. Tad nu solījās mēneša vai pusotra laikā sagatavot un atsūtīt pa PASTU rēķinu. Atnāca kārtējais rēķins pēc pāris dienām (aprīļa sākumā) uz epastu (ikmēneša maksājums), kuru VIŅI piekodināja nemaksāt, bet gaidīt to lielo, kopējo rēķinu. Nu ok, gadam, gaidam, nav!!! Tā nu pagāja 1 mēnesis, pienāca maijs. Opā, pa pastu saņēmām 2vēstules. Viena bija tas gala rēķins, otra jau kredītpiedziņas kopmānijas vēstule. Tele 2 par nesamaksāto rēķinu aprīlī bija mūs nodevuši parāda piedzinējiem. Protams, mēs dusmās zvanījām un izstāstījām situāciju Tele2. Teica, ka radies pārpratums, paši pazvanīšot, kad izpētīs, kas noticis. Pēc paris dienām saņēmām zvanu no tele 2. Viņi mums saka - to ikmēneša rēķinu esot vajadzējis apmaksāt, dēļ tā esam nodoti parādu piedzinējiem. Un pat neatvainojās. Sākām pētīt lielo rēķinu, ko saņēmām un nesapratām kā galā ir iespējama tik liela summa. Nevienā vietā nebija izskaidrots un norādīts atšifrējums, ko viņi tur sarēķinājuši. Kopā bija 149 EUR. Sākām skaitīt, nu nekādi nesanāk tik daudz!!!!!!!!!! Atkal zvanam Tele 2, šamējie paskatās to rēķinu, saka, ka kaut ko pārēķinājuši, jā rēķins esot nepareizs. ATKAL gaidam jaunu rēķinu. Pārrēķinu nosūta parādu piedzinējiem, tikai tad saņēmām ĪSTO rēķinu. Jā, 50 EUR esot bijuši par daudz, pat neatvainojās mums par to, nepiedāvāja kādus atvieglojumus, atlaidi, kompensāciju. Vispār sviets kā viņi strādā. Un pēc tā visa, TELE2 VAINAS DĒĻ MUMS BIJA JĀSAMAKSĀ KAUT KĀDI PADSMIT EUR NO SAVA MAKA PARĀDU PIEDZINĒJIEM PAR TO, KA VIŅI ŠO LIETU IR PĀRŅĒMUŠI. Vai tas ir godīgi?Cilvēks vienkārši gribēja pāriet uz citu operatoru, nekad iepriekš nav bijuši kavēti rēķini vai kaut kas tamlīdzīgs, bijām gatavi visu kaut vai uzvietas samaksāt. Apčakarēt viņi grib līdz pēdējam.

J

Комментарии (1)

L looneylv 14.11.2014

Ak mīļais cilvēciņ.. kapēc jāgaida zelta brīnumus ko stāsta operators otrā telefona galā? Aizej uz Tele2 centru, nomaksā atlikušo ierīces summu, slēdz nost viņu un gaidi pēdejo reiķinu... Nomaksā un lieta darīta!

Tā vietā lai pakustinātu savu resno pakaļu, labāk ir sēdēt mājās uz dīvāna un gaidīt 'zelta kalnus'... Tad protams, ka zelta kalni nepienāk un jāraksta sūdzībās cik firma slikta... ai ai ai...

Mele2 ar nesimpatizē, bet varbūt vispirms padomāsim par savu attieksmi un PAŠI darīsim savas lietas kuras ir jādara, nevis domāsim, ka citi izdarīs tās lietas mūsu vietā, kamēr sēdēsim atpūtušies uz dīvāna! ;) TĀ NORMĀLI LIETAS NEKAD NENOTIEK!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы