Tele2 - klientu apkalpošana
Es nezinu vai tikai es esmu to pamanījis, vai ir arī citi, ka darbinieki TELE2 klientu apkalpošanas centros ir diezgan nelaipni pret klientiem. Vakar atkal ar to saskāros un tā nav pirmā reize. Var protams oponēt, ka viņiem ir "grūts" darbs un cilvēki bieži vien paši ir rupji, bet tas ir viņu darbs, kura specifika paredz būt laipniem, atsaucīgiem un vismaz radīt iespaidu, ka jautājumi, ko cilvēki uzdod nav stulbi. Šāds apkalpošanas līmenis nerada kompānijai labu slavu kopumā. Ar īpaši nelaipniem TELE2 centru apkalpošanas darbiniekiem saskāros T/C Origo. Ceru, ka spēsiet laboties.
Ar cieņu
Комментарии (4)
LMT cietušajiem klientiem vajadzētu apvienoties, iesniegt tiesā prasību, par uzspūstajiem, nepamatotajiem rēķiniem, kā arī draudu vēstulēm!
Jo pieredze rāda, ka izdrukas par rēķiniem ir neobjektīvas!
Lai apmksā mums par morālo un materiālo kaitējumu!
Vīlusies LMT kliente
Tele 2 ir baigi sūdīgs klientu serviss un ja ir kaut kādas tehniskas problēmas tad tikt garām meitenēm ar dežūrsmaidu un standartatbildēm pie tehniskā personāla nav iespējams.Līdz ar to domājams viņas ir izbesītas un parasti sliktā garastāvoklī, jo problēmu tajā tīklā pietiek.
ko nozīmē, izlikties, ka cilvēku uzdotie jautājumi nav stulbi? ja jautājums ir tiešām stulbs, nerunāju par specifikām, bet tīri loģisks, tad tikai atbalstītu, ja darbinieks, liktu klientam aizdomāties un pakustināt savas smadzenes. :P
Man gadijās ar Tele2 tā, ka aktivizēju gan nulles tafifu, gan sms tarifu. Par to visu samaksāju, bet pēc 5 dienām man tas viss pazuda kā migla ziedoņa rītā . Atkal atskaitīja 2 sant.par katru sms un 5 sant. minūtē tele2 tīklā. Lai iet dirst Tele2 šmaukļu banda, es pāreju uz kādu citu operatoru.