Tele2 - Klienti
Ļoti interesanti situācija - Tu esi Tele2 klients jau vārāk kā 2 gadus, bet pakalpojuma sniedzējam i prātā neienāk pakalpojuma saņēmējam piemērot tam pienākušās atlaides, līdz brīdim, kad vnk nolemj lauzt līgumu ar Tele2, jo saņemtais rēķins izrādās šim brīdim nepieņemami liels. Tikai tad pakalpojuma saņēmējs tiek patīkami pārsteigts - tiek informēts, ka jau sen ir pelnījis zināmas atlaides.
Комментарии (5)
un tāpēc vien es aizgāju no tā sūda Tele2 ! Viņi, entos gadus mūs slauc, bet kā tiko taisies iet projām, tā izrādās, esi ļoti vērtīgs klients, kam pienākas nez kādi labumi ! Sūdmeteorītu kantoris !
Nu vajag pašiem interesēties, nav ureiz jāmet plinte krūmos.
Tas tā, jau ne tikai Tele2, bet arī LMT ! Kautkads mārketinga triks... fail !
Nu gan esam iedzīvojušies, ka atlaides ir kā norma, kas jādabū. Ieteiktu laicīgi uzturēt labas attiecības ar uzņēmumiem, ar kuriem ir slēgts līgums. Līdz šim tpu, tpu, tpu nekādu starpgadījumu nav bijis ar tele2. Arī uzziņu meitenes parasti ir atsaucīgas. Viss atkarīgs no attieksmes.
Piekrītu, man tāpat - arī es esmu abu - TELE2 un LMT kliente.Esmu šausmīgi neapmierināta ar TELE2 sarunu kvalitāti - kad es arī nolēmu atslēgt arī piedāvās šo un to, sasolīja zelta kalnus - ļoti žēl ka uzķēros - būs izdevīgāk -, bet sanāca vēl sliktāk - rēķins vēl lielāks, kvalitātes nav un ar to " zonu " ir traki! Labi, ka ir man arī LMT - tas man bieži izglābj - ir bijis pat dzīvības nāves jautājums.