Tele2 - klaitāte / attieksme
Vēlos padalīties ar kārtējo pieredzi pie Tele2. Sākumam, televīzijā dzirdēts "mums ir plašākā zona utt."... Izbraucot no Rīgas, zona reizēm pazūd vispār, nerunājot par to, kas darās manā telefonā laukos. Telefonā uzraksts "No service". Otrkārt, noslēdzot līgumu, ir tāda "skaista lieta", kā kredītlimits. Biju iegādājies uzņēmumam 5 numurus, kā ari iedevis darbiniekiem, kas ikdienas darbs ir ārpus Latvijas. Ja līguma slēgšanas brīdi kredītlimits bija 300 EUR, darbinieki nekautrējoties runāja, pats neraizējos ne par ko, jo pie 300 EUR kopēja rēķina būtu jānoslēdz izejošie zvani, bet "NĒ", tele2 palielina kredītlimitu un par to nepabrīdina. Uz jautājumu, kas, ko, kāpēc? Tele2 atbild, neko, neviens nav darījis, neviens neko nezina, ieslēdz "stulbeni". Treškārt, pārtraucu līgumu ar tele2, menedžeris teica, ja paŗtrauc, tad nevienam neko nav jāmaksā. Skaisti, kārtējs rēķins 65 EUR +/- par katru numuru.Nemotivēju nevienu tagad atteikties, bet izdariet secinājumu, tele2 pret saviem klientiem izturās "cūciski"!
Добавить комментарий