Tele2 - Izvairīšanās un melošana.
Labdien. 26.02.2018 Daudziem Tele2 klientiem bija problēmas ar sakariem. Mums ir divi pieslēgumi, viens no viņiem atrodas Nīderlandē. Kopš minētās dienas šim pieslēgumam tika anulēta sim karte. Nav iespējas piekonektēties pie citiem operātoriem, saņemt zvanus un zvanīt uz bezmaksas Tele2 info. Apmeklējot salonu mūs informēja ka tas nav iespējams un ka jūs esat sabojājuši sim karti. Sim karte netika aiztikta un jebkādā veidā bojāta atrodoties telefonā.
Uz jautājumiem kā rīkoties šādā situācijā Tele2 ignorē un izvairas. Vienīgais ko piedāvā ir nodot sim karti uz pārbaudi Latvijas filiālē. Tātad jau 7 dienas bez sakariem + pasta izdevumi un visu to periodu bez sakariem.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Tātad risinājums un atbildes -
Tele2
Labdien!
Redzu, ka 4. marta apmeklējāt mūsu Tele2 centru un SIM karti Jums veiksmīgi nomainīja bezmaksas. Atvainojamies, ka situācijas risināšanai bija nepieciešams ilgs laiks.
Klients
Jauna sim karte - bez maksas
Nosūtīšana klientam kurš atrodas ārzemēs - neatrisināts
Ikmēneša tarifa atlaides, sakarā ar to ka klients ir bez sakariem ilgstošu periodu un spiests izmantot citus operatorus pa saviem līdzekļiem, ne klienta vainas pēc - neatrisināts
Sim kartes nogādāšanas izmaksas - Neatrisināts
Secinājumi - Problēmu rašanās gadījumā, klients viņas nokārto individuāli.
Комментарии (2)
Esam sazinājušies ar klientu un piedāvājuši situācijas risinājumu.
Labdien, Rihard! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ar prieku palīdzēsim atrisināt radušos situāciju. Atstājiet, lūdzu, savu kontakttālruni, lai ar Jums varētu sazināties Servisa centra darbinieki.