Tele2 / galerija centrs - Neprofesionāla apkalpošana
Es esmu tele2 klients. Man radījušas problēmas ar īsziņu sūtīšanu: ja vienam cilvēkam nosūtu - tad viss ir ok, bet ja nosūtu vairākiem cilvēkiem - tad viņi saņem īsziņu kā mms. Es lietoju iphone 8 plus. Zvanīju operatoram uz 1600. Tur man teica, ka man jāgriežas uz tuvāko klientu centru un tad tur man noteikti palīdzēs! Es gāju uz tele2 klientu apkalpošanu centru galerija centrs... Tur strādāja konsultante līva, kura neko nevarēja man palīdzēt. Teica: es nevaru visu zināt un punkts. Tad es aizgāju tur pat blakus lmt apkalpošana centrā un konsultante paņēma manu telefonu un visu iztaisīja! Kauns, kā tele2 salonos strāda tādi neprofesionāli! Un milzīgs paldies lmt darbiniekiem!
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Ja, TELE2 sazinājas ar mani, BET jēga no tas - nekādas! :(
Ļoti žel kā ši solīda kompānija nevērte savus klientus...
Комментарии (1)
Šī ir viena no labi zināmām fīčām, kurai risinājums ir web, ja māki atrast sudzibas.lv, tad arīdzan tehniskajos forumos ir gana infas.
Kā var nezināt Tele, bet zināt LMT ? telē nebija saskārušies, LMT bija, te drīzāk jautājums kamdēļ pats nepačakarējies, jo šī fīča nav jau ekrāna nomaiņa tomēr.