Tele2 - Darbinieku nekompetence
Trešdien 11.03.20. 14: 05 sarunā ar tele2 'speciālistu' sarunā veicu pasūtījumu mobilajam xiaomi mi9 6/128, kurš pēc atkārtotas pārjautāšanas apstiprināja, ka noliktavā ir pieejams tieši šis modelis, pilnīgi nodiktēju pa burtiem, kas ir vajadzīgs. Nākamajā dienā no rīta saņemu preci un verot vaļā kasti ieraugu, ka tas ir nevis mans sūtītais modelis, bet gan xiaomi mi9t 6/128, kas būtībā ir pilnīgi cits no iecerētā. Nekavējoties zvanīju atpakaļ tele2 12.03.20. Ap 11: 24 un teicu, ka ir notikusi kļūda, un darbinieks ir sajaucis iekārtas. Pēc kā speciālists man ieteica doties uz tuvāko tele2 centru to nomainīt uz sev tīkamo modeli, bet netika pieminēts nekas par to, ka man būs jātērē papildus laiks, un to, ka tas būs tik sarežģīti. Nebiju pat telefonu izpakojis vai jeb kādā veidā bojājis un devos uz T/c Origo, stacijas laukums 2, Rīga. Pirmītējā telefonsarunā ar speciālistu man ziņoja, ka viss būs ātri un vienkārši, bet tā nebūs nebija.
Origo speciālists teica, ka būs jāveic preces atgriešana un līguma laušana līdz ar to tika izdrukāts pielikums līgumam par preces atgriešanu ko arī uzreiz parakstīju un saņēmu informāciju, ka ziņas tiks apstrādātas pusotras stundas laikā un tika ieteikts ierasties nākamajā dienā no rīta. Man arī tika piedāvāts veikt pirmo iemaksu par mi9 modeli un tādējādi es varētu doties prom jau ar jauno telefonu, bet saistībā ar to, ka man jau ir cits mobilais par kuru veicu ikmēneša maksu - viss, tomēr, tika atcelts līdz nākamai dienai.
Nākamajā dienā 13.03.20. Dodos pēc jaunā līguma un samainītā mobilā (xiaomi mi9) , kur mani sarūgtina un ziņo, ka iepriekšējā dienā parakstītais līguma pielikums nav apstiprināts ar 'ķeksi', kā izdrukāts un ir vienkārši manuāli bijis izprintēts, kas nozīmē to, ka jau citam darbiniekam bija atkārtoti jāapstiprina mans pieteikums par preces atgriešanu, kas aizņem kārtējo 1.5 stundu. Tā kā man šis gaidīšanas laiks neapmierināja, teicu, ka ieradīšos darba dienas beigās.
Vēlos izteikt sūdzību par darbinieku, kurš man atsūtīja neīsto modeli, kā arī par speciālistu, kurš īsti nezināja kā darboties savā sistēmā un patstāvīgi veica sarunas ar kolēģiem par to, kā rīkoties, jo nebija pārliecināts par sevi.
Rezultātā vienas kļūdas dēļ esmu mērojis ceļu un tērējis savu laiku jau divas reizes, un vēlāk būs jau trešā nekompetentu darbinieku dēļ.
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Добавить комментарий