Tele2

Man arī bija līdzīga situācija ar Tele2. Saņemu rēķinu kur skaidri uzrādīts apmaksas datumu (līdz 15/05), bet jau 6 datuma atslēguši telefonu. Zvanu uz Tele2 informatīvo numuru 600 lai noskaidrot situāciju un uzzinu, ka mans kredīta limits ir sasniedzis 80% un lai pasargāties no neapmaksāšanas mani atslēdza. Vāks, nesaprotamas lietas. Garantijas summas iekasē katru mēnesi (10% no katra rēķina), tas nozīme, ka es jau kreditēju šo uzņēmumu ar savu naudu, otrkārt apmaksas termiņš tikai 15. datums un pirms termiņa atslēgt tas jau ir nepareizi! Kreditlimits ir sasniedzis 80% nu un kas es taču jūs kreditēju (garantijas summas katru mēnesi) bet ne Tele2 mani. Spēle vienos vārtos. Vajag apvienoties un tiesāties ar šiem pipukiem. Mana gadījuma es uzskatu atslēgšana bija nelikumīgā. Un ar pieslēgšanu pēc rēķina apmaksas arī problēmas. Maksāju no Hansabankas uz Hansabanku, naudai jābūt dažu stundu laika, bet nekā pieslēdza tikai pēc 2 dienam un tikai tad kad es paņemu no Hanzenes platjožku un aiznesu uz Tele2. Un arī humors, ka informatīvo numuru 600 man nobloķēja tā kā negribēja jau ar mani runāt un uz maniem visiem argumentiem bija teikts, ka nemaksātāju daudz un viņi ir tiesīgi atslēgt jeb kuru jeb kad un pat bez brīdinājumiem pat neskatoties uz to, ka mana maksāšanas vēsture ir pozitīva ( vienmēr maksāju laika). Vot tādas maitas. Maināt mobilo operatoru.

M

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы