Tele2 - Briesmīga sistēma
Atdevu rūteri mēneša(Julijā vai Jūnijā precīzi neatceros) sākumā un tiku informēta, ka man vairs nav nekādu maksājumu. Kad atteicos no rūtera man pateica, ka nekas vairs nav jāmaksā un visu labu. Gribot pārliecināties, ka tiešām viss ir kārtībā, mēģināju pēc neliela laiciņa pieslēgties ar to pašu lietotāja numuru un paroli, bet mans profils jau bija dzēsts. Pieņēmu, ka viss ir kārtībā, jo nevienu rēķinu es nesaņēmu ne uz e-pastu, ne īsziņas formātā un nevarēju ielogoties Tele2 sistēmā.
Par to, ka man ir kāds neapmaksāts rēļins uzzināju, kad ļoti lielas vajadzības dēļ mēģināju paņemt patēriņa kredītu, kuru man tagad Tele2 nepārdomātās sistēmas dēļ, nedod.
Un izrādās, ka man tagad ir jāmaksā 2x lielāka summa, kāda bija ikmēneša maksa.
Paldies Tele2, ka pamatīgi iegriezāt man!
Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
2017. gada 22. septembris 22:44 -- nosūtīju prasīto info e-pastā.
2017. gada 26. septembris 17:27 -- vēljoprojām nav atbildes uz nevienu no e-pastiem.
Добавить комментарий