Tele2 - Bez brīdinājuma piemēro maksu par zvaniem no uk
Bieži ceļoju uz latviju no Lielbritānijas un izmantoju viesabonēšanas pakalpojumus ar bezlimits tarifu, lai radi, draugi un citi latvieši varētu ar mani sazinaties (tie paši mājas vecākie vai apdrošināšanas aģentūra u. C.)
līdz 8.03.21. Viss bija ok. Šobrīd esmu uk. 3jos naktī saņemu īsziņu, ka izmaksas kontroles limits ir pārsniegts. Izrādās, ka tele2 sāka ņemt maksu par izejošajiem un ienākošajiem zvaniem no Latvijas tele2 tīklā. Bez brīdinājuma, nevienas ziņas interneta lapā vai sociālajos tīklos nav. Mērķtiecīgi meklēju, atradu tikai zz portālā.
Galvenais jautājums, kā paspēju norunāt 6 stundas, naktī gulējot?
Pielikumā, gan tele2 komercdirektora solījumi laicīgi informēt par izmaiņām, gan īsziņas (kā tā vienlaikus tika pārsniegts gan 70%, gan 100% limits) un patēriņa pārskats un tā vienīgā pieejama info no zz.lv
esiet uzmanīgi, ja izmantojat viesabonēšanas pakalpojumus. Tele2 mēdz pa kluso norakstīt naudu, sūtīt brīdinājumus, kad uzstādītais limits ir pārsniegts divreiz.
Tele2 nerūp klientu informēšana, un pat kārtības ieviešana savā mājas lapā. Tas ir naktsmurgs. Pusstundu mēģināju pārcelt numuru no zz uz tele2 un visu laiku bija kļūdas... Tā arī nesanāca.
Sveicieni tele2, esat zaudējuši klientu, kurš bija ar jums vairāk nekā 15 gadus un bija gadiem ilgi abonējis jūsu dārgāko tarifu.
Lai veicas jūsu biznesa komandai ar šīm satraucošām idejām, kā maldināt cilvēkus tā, lai paši beigās ir vainīgi.
Diemžēl nedrīkst rediģēt sūdzības, bet 8.03.21 vietā jābūt 8.04.21, jo aprīlis. Labotām ticēt.
Комментарии (10)
Nav zonas telefonam klienta nr 510892119 liguma nr c9107209573 tel nr 24983486 izlabojiet problemu nav zonas pus dienu
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Rakstiet uz [slēpt]@tele2.lv Viņi parasti pāris stundu laikā atbild. Darba dienas laikā.
Bija līdzīga problēma kādreiz. Restartējiet telefonu.
Varētu arī būt tā, ka ir veca SIM karte, tad laiku pa laikam sim vienkārši nedarbojas...
Interesanti ka Tele2 jūs kā klientu nebrīdināja kad ar 8 aprīlī Tele2 klientiem ir gaidāmas izmaiņas sakarā ar viesabonēšanu Lielbritānijā. Protams viņi ir norādījuši šo informāciju savā mājaslapā tarifu plānu apraksta bet tas nav tik ļoti redzams ka tam būtu jābūt un neviens klients neskatīsies cauri tarifu plānu aprakstu tā ir svarīga informācija klientiem kurā vismaz bija jānorāda mājaslapa ienākot ar lieliem burtiem ka brīdinājumu par izmaiņām. Piemēram Bite atsūtīja visiem klientiem e-pastu 25.03.2021 ka ir gaidāmas izmaiņas ar 1.05.2021 ar Lielbritāniju un tā pat arī bija jādara Tele2 bet laikam jau Tele2 tas neliekas svarīgi paziņot viesiem klientiem lai klients zinātu ka vairs Lielbritānijā vairs nevarēs lietot pakalpojumus bez maksas kā Latvijā. Šajā ziņā man nav ko teikt un diemžēl šajā situācijā Bite izdarīja visu pareizi gan norādot par šīm izmaiņām ManaBite pašapkalpošanās portālā gan e-pastā. Žēl ka šādi Tele2 zaudē gan klientu lojalitāti un ticību ka arī pašu klientu stulbu neizdarītu darbu dēļ. Pievienošu vēl Tele2 norādīto sīko informāciju tarifu plānu sadaļā kā arī Bites vēstuli klientiem par izmaiņām. Vēl pietam Bite atsūtīja gan vēstuli visiem klientiem gan pievinoja informāciju laicīgi ManaBite pašapkalpošanās portālā mēnesī pirms izmaiņām.
Kā tas ir bez brīdinājuma?Pilnas ziņas jau cik menešus ka UK nebūs un jau nav ES ?Kas tur nesaprotams ?Un jau gadiem uz 3šajam valstīm neattiecas tas pats kas uz ES! Muļķa tēlošana nezinašana neatbrīvo no pakalpojuma samaksas veikšanas ! Pakalpojumus izmantiji maksā!
Piekrītu jums tā tas ir to jau zināja sen jau ar 1 janvāri 2021 gadu bet vienalga Tele2 varēja vairāk par to brīdināt klientus. Varat nepiekrist man bet man liekas ka tā pat kā Bitei, Tele2 vajadzēja arī atsūtīt e-pastu viesiem klientiem un vajadzēja vairāk norādīt informāciju savā mājaslapā par šīm izmaiņām un vēl pietam izmaiņas ir pēkšņi 8 aprīlī nevis no 1 datuma tadat tas arī ir nedaudz savādi ka pēkšņi no vienas dienas mēnesī ne kā piemēram Bitei no 1.05. Protams arī klientam ir jāsaprot kad ja Lielbritānijā izstājas no Eiropas kad ir gaidāmas drīzumā kādas izmaiņas ar viesabonēšanu šajā valstī.
NU bet ja zinajat sen ! Un nav nekas pēkšņi ?Kapēc salīdzinat citus operatorus ja izvelejāties TELE2?neesmu nekāds tur lobētajs vai kas vēl bet šeit neredzu nu nekadu operatora vainu !Pilnīgi ne kādu !
Paldies par jūsu informāciju! Varu jums atbildēt kad nelietoju Tele2 bet tieši Biti un jā varu jums piekrist kad tiešam Tele2 klientam kas tieši uzrakstīja šo sūdzību bija jāzin ka notiks izmaiņas un ar to vajadzēja jau rēķināties vienkārši izteicu savu viedokli par to ka Bite rīkojas tomēr labāk šajā situācijā ar klientiem tā man šķiet bet arī Tele2 nemeloja par to ka būs kādas izmaiņas jo tas jau tāpat bija gaidāms. Protams arī es nelobēju nevienu operatoru vienkārši lietoju un izsaku savu viedokli par situāciju. Paldies arī par jūsu viedokli šajā situācijā! Un nekādi nevēlos aizstāvēt kādu operatoru ne Biti, ne Tele2, ne arī LMT un tas kad lietoju Biti neko nenozīmē jo katram ir savi mīnusi un plusi.
Sūdzība jau nav par to, ka Lielbritānijā ir izstājusies no EU... Ja Tele2 būtu loģiski atcēluši Bezmaksas zvanus no 2020. gada 31. Decembra vai 2021. 1. janvāra, tad nekādu jautājumu. Guglējot šo jautājumu, uzreiz pilns ar rakstiem no tām pašām bitēm un Tele2, ka pēc 31. decembra nekas nemainīsies neskatoties uz to, ka UK vairs savienībā nav. Vajadzēja jau nosaukt konkrētu datumu, kad izmaiņas stājas spēkā.
Nevis pa kluso cerēt, ka cilvēki, nezinot turpinās zvanīt... Esmu pārliecināta, ka neesmu Birma šajā situācijā.
Tā jau tā stratēģija bija. Vai nē?
Jautājums arī nav par naudu, bet par attieksmi...
Pilnīgi piekrītu sūdzībai. Komunikācijas kompānijai ir rīki lai savlaicīgi brīdināt klientus. Kad jāmaksā rēķins tad var SMS atsūtīt, bet kad maina tarifus tad nevar? 1 janvārī protams skatījos vai mainās tarifs, bet ne aprīļa vidū!