Tele2 - ATTIEKSME PRET KLIENTIEM
Jau vairākas dienas neveiksmīgi mēģinu noskaidrot kāpēc nedarbojas mobilais internets telefonā zvanot uz Tele2 informatīvo tālruni. Diemžēl tālāk par, "pašreiz visi operātori ir aizņemti", tikt nav iespējams, bet, kad izvēlējos opciju - kļūt par Tele2 klientu- tā gan operatore atbilddēja pēc pirmā signāla(tikai neko gan nepalīdzēja).
Iesaku padomāt pirms kļūt par - jaunu klientu- , jo, lai kaut ko noskaidrotu var nākties pagaidīt. Toties nešaubos, ka rēķins pienāks laikā, un tas, ka mobilais internets nav darbojies vairākas dienas maksājumu ietekmējis nebūs.
Комментарии (67)
Ak, labāk neko nebūtu pat minējusi par jauno klientu līniju. Muļķīgi ir sūdzēties par to, no kā ne vella nesaproti un neesi lietas kursā par zvanu centra struktūru un vispār dēļ tāda tipa psihiskiem zvanītājiem, kas pofigā zvanīs pat uz cita tipa līnijām, lai tikI kāds viņu paklausītos, rodas tikai zaudējumi zvanu centriem.
Nu ja tev ir kaut nedaudz loģiskā domāšana, tad attiecīgi arī sapratīsi, ja tev strādā izejošie zvani, bet neiet nets, izslēdz to savu telefonu un katrak gadījumam atjauno automātiskos neta iestatījumus, ja nelīdz - pārliec karti citā telefonā un ja arī tad nekas nelīdz ej uz klientu apkalpošanas centru. C8lvēk, tas ir internets un precīzu tā darbību tavā telefona var pārbaudīt uz vietas reāls cilvēks. Zvanot operatoram viņs tak neredz tava telefona displeju, mazums ko tu tur saspaidīji... ir 21.gadsimts, pat mūsu omes māk ar netu jau darboties un visu ko vēl citu, bet te klients sāk psihot pats neko nepārbaudot, neapdomājot un pie tam vēl zvana sazin uz kādām līnijām.
--- ja zvanīsi uz citām līnijām, kas tikai psihiski līdzsvarotam un saprātīgam cilvēkam ska8drs, ka līnija nav priekš tādiem klientiem vai klientu problēmu risināšanI vai info dienest, PROTAMS TEV TUR NEVIENS NEPALĪDZĒS. TĀ IR CITA NODAĻA AR CITIEM CILVĒKIEM, AR PSVISAM CITIEM DARBA PIENĀKUMIEM UN CITĀM IESPĒJĀM PROGRAMMĀS UTT. U iedomājies, laikam tev atklāšu Ameriku, tā tas ir visās firmās, kurām ir klientu apkalpojošā līnija ar dažādām iespējām.
P.s A ja tu dadomājies pat līdz tam kā zvanīt uz jauno klientu līniju, ko ta nezvanīji vēl uz 8811. Cik zinu tas arī ir Tele2, bet tikai info numurs kā 1188. Nu varēji pat uz 1188. Nu un ko moš vēl pa taisno uz BezTabu kliedzot - man nav t2 nets un nevaru sazvanīt info centru, a vot jaunajiem klientiem paredzētā līnija uzreiz ceļ. :)))
paskat kā 'Tele 2 darbinieki sasparojušies ar komentāriem ! Pilnīgi piekrītu rakstītajam un pēc savas pieredzes zinu, ka Telīgais 2 mobilais internets ir lielākais mēsls kāds varbūt. Iegādājos, noslēdzu līgumu, mēnesi nomocījos, tagad nomests pagrīdē mētājas, tik vien kā maksāju par nelietošanu, gaidu, kad līgums beigsies ar to krāpnieku kantori. Tikko kā vēlies izteikt tam sūda kantorim pretenziju par viņu pakalpojumu slikto kvalitāti tā laipnā attieksme izmainās uz 180 grādiem. Nekad un ne par kādu naudu ar to mēslu iestādi !
Pipsi - tu domā, ka loģiskā domāšana strādā tikai Tele2 darbiniekiem, a citiem nemaz!!! :)))
Nu jau tev tā škiet, tad jau viss skaidrs, ka ar loģiku jums bēdīgi, jo kas tik es un citi sudzibas.lv lietotāji neesam bijuši izsakot kādā sūdzībā loģiskus izteikumus, kuri dur acī parastiem neloģiem, kam netīkas saprast savu stulbumu un biežo muļķīgo izdarību - skolotāji, direktori, šašliku bodes īpašnieki, Tele2 / Bite /LmT /Lattelecom utt. darbinieki, kautkādas Mārupes bandas dalībnieki, kas vajā kaut kādu paslimu būtni un vel, un vēl un vēl kas tik ne!
--- Lai saprastu parastas un pavisam loģiskas lietas - jaiekustina savas smadzenes, nevis jāsāk kliegt pilnā rīklē un pat vēl neizzinot lietas būtību kaukt kā nenormālām visur kur tik gribas, pat tur kur to ir lieki darīt...
Var jau protams sniegt nekvalitativus pakalpojumus un gudri plutit! Bet principa man ir galigi vienalga, jo Tele2 "krutos" piedavajumus un jauno liniju turpmak izmantot neplanoju. Ta ka, tadumtss, veiksmi darba ar eruditajam omitem!
Gadiem izmantoju Tele2 internetu telefonā un sūdzēties nevarēju. Ja tiešām pašam rokas aug no neistās vietas un smadzeņu vielas tā pamazāk, tad vienmēr sev radīs problēmas, pat tur, kur viņas teorētiski nevajadzētu būt.
Paldies Tele2, uz viņu palīdzības dienesta numuru nav nācies zvanīt jau pāris gadus. Lietoju viņu pakalpojumus jau 10 gadus un pēdējo reizi zvanot tiešām bija jāgaida mežonīgi ilgi un attieksme nebija no tām pretīmnākošajākām. Taču pēdējā laikā, cepuri nost - viss darbojas, rēķini pilnīgi adekvāti, pie kam kopš parādījušies jaunie tarifi rēķinos sanāk maksāt gandrīz tikai par uz nomaksu paņemtajiem telefoniem. Lietoju arī Biti un tā ar savu uzbāzīgo salkanību un rūpēm bieži vien pamatīgi tracina. Uz viņu palīdzības dienestu zvanot ir tāpat jāgaida, taču problēmu atrisināt parasti nesanāk.
Man arī bieži nedarbojas mobilais internets Tele2 tiklā, arī bija grūtibas sazvanities ar operatoru, bet viņa man nevareja palīdzet, pateica, kā var būt man ir problemas ar pašu telefona aparatu, bet pec laika internets akal paradijas, pēc tam akal pazūd un ta visu laiku.Tagad es saprotu, ka ne tikai man ir tadas problemas un ka aparats nav vainigs.
Tele2 internets man darbojas labi, par to nesuudzos, bet...kad cita iemesla peec vajadzeeja sazvaniit kaadu no operatoriem, tas bija vaaks. Pie trubas noseedeeju 40 minuutes, beigaas biju gatava kaadu nozhnjaugt. Un tad paceela operators - tads kaa samiegojis, iigns un kaut ko zem deguna murminoshs...Tfu, ka nav kazai piena, tad nav!
Es ilgi lietoju savu T2 pieslēgumu un ja man rodas kāda vēlme pieslēgt kādu pakalpojumu daru to no sava manstele2.lv.
--- Ja man rodas kādas neskaidrības ar rēķinu - es tur arī redzu visu manu sarunu, sms, mms un MB izdruku. Ja zinu, ka mans telefons ir tikai manās rokās un nepasūtu nesaprotamus ar T2 nesaistītus pakalpojumus, tad rēķinā nekas mistisks paradīties vienkārši nevar. :)) Par ko vēl var jautāt un pļāpāt ar operatoriem?
--- Visi pakalpojumu skaidrojumi un info par starptautiskajiem zvaniem ir redzami T2 mājas lapā. :)) Par ko vēl var jautāt un pļāpāt ar operatoriem?
--- Ja vēlos iegādāties jaunu telefonu - rēķinos ir norādīts ir vai nav man vēl piesaistīta kāda no vecajām ierīcēm. Mājas lapā ir redzamas tel.cenas ar konkrēto tarifu utt, ja gribu paņemt jaunu tel. eju ar pasi uz veikalu un tur viss notiek. :)) Par ko vēl var jautāt un pļāpāt ar operatoriem?
--- Vēlos mainīt savu kontaktinformāciju - lūdzu, manstele2.lv ir visas nepieciešamās lietas pieejamas.
--- Gadās grūtības ar naudām, nu nesamaksāšu es laicīgi, nu jā es zinu, ka ja nu kas man mēneša beigās atslēgs izejošos. Bet vai tapēc man zvanīt tagad operatoram un stāstīt - ak, es tagad nevaru līdz 15 vai 19 datumam samaksāt, bet es samaksāšu vēlāk. Lietas būtību tas nemaina un operators šeit neko diži tev nelīdzes - vienkārši uzklausīs un viss. :)) Par ko vēl var jautāt un pļāpāt ar operatoriem?
--- Nu atslēdz man izejošos par neapmaksātu rēķinu - nu jā, es jau esmu vainīga tajā, tāpēc kā ienāk nauda ņemu un nomaksāju. Attiecīgi tiklīdz viņi saņems manu maksājumu, man pieslēgs izejošos. :)) Par ko vēl var jautāt un pļāpāt ar operatoriem? Ņemt un zvanīt - ak, es apmaksāju, davai pieslēdziet man, man dikti vajag?!?! Am, un ja arī tā kāds iedomajas, tad kāpēc gan laicīgi nesaprast to, ka pats vien putru savārīji un tagad gaidi kad būsi pieslēgts. Kam zvanīt un 30 min ko gaidīt, pēc tam stresot utt. - tu tak nesamaksāji laicīgi...
Sorry, bet es tik tiešām nesaprotu priekš kam jāzvanās uz info līniju, ja pats ar visu var tikt galā?!?! Vai arī es tiešām esmu izlaidusi kādu vēl pašam neatrisināmu lietu?
Tele 2 nav ne vaina, jau vairāk nekā 10 gadus esmu klients. Arī mobilais internets ir normāls, tāpat arī apkalpojošie operatori vienmēr ir bijuši savu uzdevumu augstumos.
1 Iesākumā Dievs radīja debesis un zemi.
Bet zeme bija neiztaisīta un tukša, un tumsa bija pār dziļumiem, un Dieva Gars lidinājās pār ūdeņiem.
Un Dievs sacīja: "Lai top gaisma." Un gaisma tapa.
Un Dievs redzēja gaismu labu esam, un Dievs šķīra gaismu no tumsas.
Un Dievs nosauca gaismu: diena, - un tumsu nosauca: nakts. Un tapa vakars un tapa rīts - viena diena.
Tad Dievs sacīja: "Lai top velve ūdeņu vidū, kas lai šķir ūdeņus no ūdeņiem."
Un Dievs radīja velvi un šķīra ūdeņus, kas zem velves, no ūdeņiem virs velves. Un tā tapa.
Un Dievs nosauca velvi: debesis. Un tapa vakars un tapa rīts - otra diena.
Tad Dievs sacīja: "Lai saplūst vienkopus ūdeņi, kas zem debesīm, ka sausums taptu redzams." Un tā tapa.
Un Dievs nosauca sausumu: zeme, - bet ūdeņu krājumu nosauca: jūras. Un Dievs redzēja to labu esam.