Tele2 - attieksme
Uz mana vārda ir jau viens Tele 2 telefona numurs , kuru lieto mana mamma(75), tā kā firma, kuras telefonu lietoju, pārgāja pie cita operatora( uz Biti), es gribēju saglabāt telefona numuru un operatoru jo par pakalpojumiem sūdzību nav, izvēlējos palikt pie Tele 2, 07.10.aizgāju pārslēgt līgumu uz sava vārda , man jautāja vai rēķinu gribu saņemt par abiem numuriem kopā vai atsevišķi, izvēlējos kopējo rēķinu(KĻŪDA!!!). 22.10.pienāca īsziņa par nesamaksātu rēķinu 4.00( četriem) euro un 29.10 tika atslēgti ABI telefoni. Uz jautājumu, kāpēc atslēgts arī šis telefons par kuru vispār vēl nav saņemts neviens rēķins , tika atbildēts tādēļ ka otram numuram ir parāds, kad skaidroju, ka rēķins tika samaksāts ar pasta starpniecību atbilde bija , summa ienāks pēc 4-5 dienām , tad arī pieslēgsim! uz jautājumu vai tagad ir iespējams tagad saņemt katram telefonam atsevišķu rēķinu atbilde bija Nē nav! Izvēlēties citu operatoru nav iespējas , jo mammai laukos ir tikai Tele 2 zona. Tā nu vecs cilvēks laukos un 2.grupas invalīde 5 dienas iztiks bez sakariem. Paldies Tele 2 par "sapratni" un "iejūtīgu" attieksmi pret klientiem!Aelita Bigača
Комментарии (1)
Vairākus gaus man nebija problēmas ar tele2 ... Tad pēc atgriešnās no ārzemem katru reizi sūtīja man neprecīzus rēķinus.. bet tas takā ar grūtībām tika nokārtots. (kad jau grasījos pāriet uz biti) Tas vēl nekas. Tad paņēmu telefonu uz nomaksu. Atkal Sapratu ka ļoti nezdevīgi tarifu piedāvājumi , ja i aņemts telefons nomaksā ir uzreiz pa visam citi noteikumi. iesaku pirmstam kārtīgi iepazīties.. Sanāk tā ka esi lielāks lients viņiem, jo neizdevīgāki iedāājumi... Bet arī par to nav stāsts.. Man atkal apnika un nolēmu paisam iet prom.. Lūdzu , lai uz ēpastu atsūta visu kopējo rēķinu , kur iekļauta tel. atlikusī summa , līgumsauds par laušanu un peslēguma rēķinu. Ta nu viņi man itkā atsūta aprēķinu. ar steigu uzreiz visu noaksāju, lai tikai ātrāk tiktu no viņiem vaļā... Bet nekā.. nākamajā mēnesī atkal kātrtējais rēķins manā epastā. Pirmkārt jau ieraudzīju pavisam nejauši.. Pēc kopējās summas atmaksas nemaz nebij vajadzība pārbaudīt epastu.. Jo domāju, ka mūsu saistības taču ir cauri... bet nee.. un kad pajautāju kas tas par rēķini.. atbildēja, ka vienkārši bija aizmirsuši ieskaitīt.. un nemaz nejutās vainīgi ar neko.. katrā vstules beigās bija atgādinājums, ka sutīs virsū kredītreformas ja nesamaksāsu šo viņu aizmirsto rēķinu.. Drausmīgi paviršs servis un DRAUSMIGA attieksme ppret klientiem.. nav pretīmnākoši un nesaprotoši.. ja nebūtu pamanījusi reķinu sen jau būtu kredītreformās.. kas drošvien arī bija vinu mērķis..
Nevienam neiesaku šo operātoru.. drausmīga attieksme!