Tele2 - 9 nedēļas REMONTA!!! Slikts serviss, Ierīces apsdrošināsana.
18.07.2025. Ierīce nokrita darbā ejot pa trepēm.
Ieplisa ārējais ekrāns un noberzās aizmugurējā kamera.
21.07.2025 Aiznesu ierīci Huawei p60 pro uz Tele2 apkalpošanas centru apdrošināšanas ietvaros ko sedz apdrošināšanas kompānija Balta.
04.08.2025 Ierīci saņēmu pēc PIRMĀ remonta!
Ierīcei tika nomainīts Ekrāns, Sensors, Rāmis, Baterijas vāks, Matesplate (mainīti IMEI kodi)
Uz vietas apskatīta ierīce Tele2 apkalpošanas centra t/c Domina, konstatēju kā ierīcei visas detaļas nomainītas, vienīgais kas atstāts vecais ir šim kartes turētajs!
Tālāk pētot skatos ka ierīces aizmugurē knapi turās kopā, Ierīces iekšējās Detaļas redzu!
Ierīcei pēc remonta ir defekti ārēji jau, pat ne ieslēdzot ierīci nepārbaudot tālāko funkcionalitāti.
Atteicos pieņemt, bet lika man parakstīt pieņemšanas aktu.
04.08.2025 Ierīce atstāta Tele2 apkalpošanas centra T/C Domina, uz OTRO remontu!
12.08.2025 Ierados pakaļ ierīcei pēc atkārtota remonta un remonta defekts netika izlabots, vareju redzēt kā nekvalitatīvi pielīmēts baterijas vāks! Atteicos pieņemt ierīci, jo kā var būt pēc divu remonta veikšanas joprojām ir nekvalitatīva darba defekti.
12.08.2025 Ierīce atstāta Tele2 apkalpošanas centra T/C Domina, uz TREŠO remontu!
12.08.2025 Saprotot kā kaut kas NNAV LABI ar šo remontu.
Rakstīju sūdzību un iesniegumu. Par Ierīces nomaiņu pret jaunu eksemplāru,
vai atbilstoši jaunai ierīces iegādei tas vērtības.
Atkārtoti tika rakstīts
19.05.2025 Vēlos noskaidrot, kāds ir statuss saistībā ar manu iepriekšējo sūdzību par nekvalitatīvu apdrošināšanas remonta izpildi (video un foto nosūtīti 12.08.2025).
KOPŠ NODEVU IERĪCE TREŠAJAM REMONTAM: GAIDOT, JEBKĀDU ATBILDI KAS NOTIEK AR IERĪCI. NESAŅĒMU PILNVĒRTĪGU INFORMĀCIJU.
25.08.2025 TELE2 atbilde bija:
Kā nodotā sūdzība remonta servisam un pārbauda tagad ierīces kvalitāti, citām remonta servisam.
Atkārtoti tika rakstīts un NETIKA SNIEGTA ATBILDE!
26.08.2025 un 28.08.2025
Rakstīju sūdzību un iesniegumu. Par Ierīces nomaiņu pret jaunu eksemplāru,
vai atbilstoši jaunai ierīces iegādei tas vērtības.
Jo ierīcei nekvalitatīvi veikts DIVAS reizes remonts un Divi mēneši pavadīti bez ierīces.
Saprotot kā ierīce jau ATRODAS TREŠAJA REMONTĀ 30 DIENAS, nav man skaidrs ko viņi tur dara ar to ierīci tik ilgi.
PIRMAIS REMONTS VEIKTS 14dienu laikā, kur
VEIKTS APJOMĪGS DARBS.
BET TAGAD 30.DIENAS TIEK LĪMĒTS AIZMUGURĒJĀ IS BATERIJAS VĀKS?
10.09.2025 rakstīju kārtējo reizi uz [slēpt]@tele2.com, pieprasīju kādēļ netiek atbildēts uz manu sūdzību par ierīces maiņu vai tas vērtību 30.dienas
11.09.2025 man atbildēja kā ekonomiski nav izdevīgi manu sūdzību pieņemt, un kā ierīces Huawei P60 Pro tiek nomainīts un līmēts Baterijas vāciņš!
30. dienas atrodas ierīce remonta dēļ BATERIJAS VĀCIŅA!
Pluss viss tajā kā Es katru nedēļu zvanīju lai noskaidrotu, jebkādu informāciju.
Bet netika sniegta pilnvertīga informācija, pakratija plecus un lika gaidīt!
Būtu zinājis kā tā atgadītos nenestu nemaz uz servisu, kā tiks atjaukts telefons viss vaļā nekvalitatīvi u n 9 nedeļas dzīvotu bez telefona!
Ierīce joprojām atrodas remonta...
Добавить комментарий