Tele 2 - Tele 2
Pāgajušo nedēļu izlēmu no sava bite pieslēguma pāriet uz tele2 pieslēgumu un reģistrēt to uz juridiskas personas vārda. Aizpildīju nepieciešamo anketu,ievadīju datus, ka līdz šim brīdim bite pieslēgumu izmantoju kā privātpersona. Pirmdien nolsēdzu līgumu biznesa apkalpošanas centrā. Un man paziņoja,ka numurs aktivizēsies trešdien. Pienāca trešdiena jau pusdienlaiks, numurs vēl nav aktivizējies,bet solija, jau ka naktī uz trešdienu aktivizēsies. Zvanu Tele2, un viņi skaidro,ka es nevaru kļūt bar biznesa klientu,jo es pārnācu ar savu numuru kā privātpersona. Uz manu jautājumu, vai to man nevarēja paskaidrot kad aizpildīju pieteikumu, vai sledzu līgumu. Vai tiešam man bija jāgaida 3 dienas un beigās vēl pašam jainteresējas!!! Tā ir vistīrākā tele2 nekompentence!!!
Otrkārt ieteica man doties un pārslēgt numuru uz privātpersonu. Tā arī darīju, tresdien noslēdzu līgumu,ka izmantošu pakalpojumus kā privātpersona. Apsolija,ka pirmdien būs numurs aktivizējies. Šodien ir pienākusi pirmdiena, numurs joprojām nav aktivizējies. Zvanu uz Tele2, un viņi saka,ka līgums ir anulēts, jo klūda datos līgumā. Un atkal rodas jautājums,vai man bija jāgaida 5 dienas, lai es to uzzinātu!!! Un ja pats nepiezvanītu,mani pat neiedomātos informēt. Uz jautajumus,ka kur ir kļūda, līgumu sastadija,Jusu darbinieks,pasakiet,kur ir kļūda, uz ko man atbildēja,ka pa telefonu nevar izpausts. Tad kāpēc tika izdomāts abonomentu paroles.
Pateicu visu ko domāju un paldies,bet trešo reizi es netērēšu svau laiku, lai kārtējo reizi ietu uz apkalpošanas centru, stāvētu garā rindā, lai tikai uzzinātu,kur tika pieļauta kļūda.
Tele 2 liels uzņēmums,bet darbinieki nekompetenti!!!!
Комментарии (1)
Мне 80 лет я пользуюсь ZZ с 2002 г но мне надоели СМС о постоплате пожалуйста не высылайте Услугой Теле 2 я довольна. операторы -внимательные отвечают конкретно и любезно Спасибо С уважением ваш-клиент