Tele 2 - Garantijas remonts telefonam
Nodevu garantijas remontā mobilo telefonu jo gandrīz pilnībā nedarbojās mikrafons (sarunas biedri gandrīz neko nedzirdēja) un bija iededzis LCD displejs (ieslēdzot baltu ekrānu varēja uz ekrāna redzēt visus tastatūras simbolus pelēkā fonā). Telefons tika nodots remontkompānijai ar kuru Tele2 ir noslēgts līgums, šajā gadījumā SIA MTTC Latvija. Sekojot līdzi internetā remonta gaitai konstatēju ka man tiek atteikts garantijas remonts un izveidota tāme apmēram uz 180 eiro lielu summu sakarā ar sīkiem vizuāliem skrāpējumiem uz telefona korpusa. Šāda veida skrāpējumi nekādā veidā neietekmē to bojājumu rašanos, ar kuriem telefons tika nodots garantijas remontā. Noskaidrot radušos situāciju Tele2 darbinieki atsakās, aizbildinoties, ka viņi neatbild par citas kompānijas darbību un esot tikai starpnieks, kas pārdod telefonus. Kaut arī līgums par telefona iegādi man ir noslēgts ar Tele2.
Комментарии (11)
MTTC līgums nav ar TELE2, bet gan ar tava telefona ražotāju, un pārdevējam nav nu nekāda ietekme uz servisa darbu un lēmumiem. Ja nepiekrīti garantijas atteikumam, nes uz neatkarīgo ekspertīzi, sazinies ar PTAC, utt. Protams, vēlams pirms saņemt pamatotu servisa atteikumu, kur serviss pierāda garantijas atteikuma iemelsu, respektīvi, lietotāja vainu iekārtas bojājumu radīšanā.
Serviss ir iestāde, kurai ir jāstrādā ar faktiem, bez varbūtībām. Tāpēc, ja ir iebildumi, tad ņem pie dziesmas servisu.
Paldies. Tieši šo te visu arī izdarīju. Sobrīd gaidu atpakaļ savu telefonu lai varu aiznest ekspertam. Varbūt kādam ir informācija kur tādus sameklēt.
Līdzko sāc cīnīties par savām tiesībām, uzreiz dari to iesaistot PTAC. Visu informāciju un palīdzību no viņiem saņemsi bez maksas (tikai telefona rēķins).
Piekrītu augstāk minētajam. Varu piedāvāt iesniegt telefonu neatkarīgajiem ekspertiem tie ir apmēram 15-20 EUR, pēc slēdziena vērsties pie izplatītāja no kā TELE2 nopirka šo telefonu, pēc tā ka remontē šis sūda kantoris, viņi pērk telefonus no FORNEX, kas pēdējā laikā ir nolaidušies un pērk no lētajām rūpnīcām. Ja viņi atsaka var griezties PTAC un uzreiz tiesā.
varbūt vari ieteeikt kādu ekspertu? pārējo jau visu esmu izdarījis... gan PTAC zvanīju gan sarunu ierakstiem iesniegumu uzrakstīju... gaidu telefonu atpakaļ, bet nezinu kur viņu aiznest..
Ivars Anufrijevs, es tev ieteiktu vērsties jebkurā servisā, kuram ir jebkura ražotāja autorizēta servisa centra statuss mobilajiem telefoniem. Tas liecinās tikai par to, ka slēdzienu izsniedz konkrētam produktam tehniski kvalificēts personāls, un nav svarīgi, ja nav tava telefona ražotāja autorizēts.
Piemēram, BCCS - apple autorizēts. TSC - serviss, kam ir autorizācija ļoti daudziem ražotājiem.
65452554 -PTAC! Zvani,tur varesi sañemt konsultaciju ka tev rikoties. Bet tagad tu vari atdot telefonu jebkurā mobilā servissa kas nodarbojas ar mobilo telefona diagnostiku. Nav obligati vérsties AUTORIZETA EKSPERTĪZE, tagad tads vards PTAC nepastav. Veiksmi.
MTTC servisa mājas lapā ievadot imei kodu var redzēt bildes ar bojājumiem, iemet šeit lai varam apskatīt cik sīki ir šie bojājumi, vai iedod imei kodu.
šie ir tie bojājumi kuru dēļ atteica garantijas remontu..
Izskatās pēc kosmētiskiem bojājumiem, un, ja vien nav fiziski boj;ats ekrāns, tad nav saprotams atteikuma iemesls.
Es tavā vietā neliktos mierā. Pirmkārt, izmantojot PTAC palīdzību vērstos tiesā. Servisi un ražotāji izmanto cilvēku kūtrumu un atšuj, zinot, ka nebūs tālākejošas sekas.
Otrkārt un paralēli, es liktu bildes un atsauksmes Facebookā, ar tiešām norādēm uz Servisa centru, viņu profilu, ja tāds ir un uz ražotāju, viņu profilu, ja tāds ir. Sociālie tīkli ir numur viens vieta, kas satrauc visus lielos spēlētājus. It sevišķi jau mobilo telefonu sfērā, kur konkurence ir zvērīga.
Tu ar to telefonu naglas dzen sienā?! :D