SmartPosti (iepriekš Itella Logistics) - Slikts serviss,mānīšana.

No rīta pienāca sms-preci piegādās šodien,kurjers zvanīs. Nu diena ir galā. Nav manas preces. Vairākas reizes sazinājos ar operatori lai precizētu piegādes laiku-nevaru taču 7/24 sēdēt mājās un gaidīt. Ja ja šodien būs... šausmīgs ūķis tas Smartpost-akmens laikmetā dzīvo laikam. Žēl ka diena ir sabojāta . PasūtījumsJJFI68660700000852249 tā arī nav nonācis pie manis-diezin kādā stāvoklī vēl saņemšu savu preci,kura 5dienas mētājusies konteinerā-tā vismaz paskaidroja operatore.

20.11.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено GUNCA 20.11.2025

Labvakar! Ļoti atvainojamies, tomēr lielā apjoma dēļ nevarēsim Jums piegādātāt šodien sūtījumu. Piegādāsim to pēc iespējas ātrāk tuvākajās dienās. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Kura būs tad šī tuvākā diena.? Arī tā man jāpavada gaidot mājās paku? Ir taču plānošana kur un cik varat piegādāt.

Дополнено GUNCA 21.11.2025

Atrakstīšanās. Es kā klieents vēlos prezīcu datumu un laiku kad notiks piegāde. Vai tiešām Jūsu uzņēmumā nav maršruta plānojuma un piegādes grafika.? Ņirgāšanās par klieentu un manu laiku. ŠAUSMĪGĀKĀ ATTIEKSME AR KO NĀCIES SASKARTIES.

Ответ от Itella Support Ответ от представителя 24.11.2025

Cien. Klient!
Mums ir ļoti žēl, ka Jums ir negatīva pieredze, izmantojot mūsu pakalpojumus.
Izvērtējot situāciju, atvainojamies par sūtījuma piegādes aizkavējumu, pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, sūtījums Jums ir jau piegādāts. Ja vēlaties, Jūs varat sazināties ar mums, rakstot uz mūsu epastu: [email protected].
Paldies par sapratni, labu vēlot!

G

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы