SmartPosti (iepriekš Itella Logistics) - Slikts serviss

Saņemta īsziņa par paredzamo pakas piegādi uz adresi, kurjers zvanīšot. Netiek norādīts pat aptuvens piegādes laiks un nevienu jau neinteresē, kur tobrīd atrodos. Jāpamet ieplānotais un jādodas uz mājām gaidīt piegādi. Piegāde dienas laikā tā arī netiek sagaidīta, nekādas informācijas nav. Nākamajā dienā redzams, ka "Šķērslis saņēmēja atrašanās vietā liedza piegādi. Prece tiks nogādāta savākšanas punktā vai šķirošanas centrā, lai gaidītu jaunas piegādes ieplānošanu." Un atkal nekādas informācijas par kaut aptuvenu piegādes laiku!

22.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Itella Support Ответ от представителя 22.10.2025

Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam nosūtīt Jūsu pakas numuru uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartposti Klientu atbalsta komanda

Дополнено gunarsalvilani 25.10.2025

CR214387979DE. Paka tika piegādāta nākamajā dienā. Atkal (neskatoties uz to, ka telefona sarunā ar atbalstu tika pateikts, ka būs īsziņa ar paredzamo piegādes laiku) tika saņemta īsziņa ar tekstu, ka "Paka CR214387979DE sodien uz xxxxxxxxxx, Vilani. Kurjers zvanis". Kurjers valsts valodu nelieto. Zvanot pa telefonu (tiek ierakstīts) kaut ko mēģināja "izmocīt", bet saprotams īsti nebija.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы