SmartPosti (iepriekš Itella Logistics) - Nav iespējams saņemt paciņu
Atnāca epasts ar kodu un skapīša numuru, tika ievadīts kods, bet skapītis neatvērās, tika mēģināts vairākas reizes, pēc tam zvanīts supportam, uz ko tie atbildēja kad paciņa ir izņemta, un tiks noskaidrots paciņas statuss un atzvanīt 3dienu laikā, protams nekādas ziņas, pēc 5diena zvanīts atkal supportam, uz ko tie atbildēja, kad tika veikts zvans 2 dienas atpakaļ un viss noskaidrots un lieta izbeigta. Uz jautājumu ar ko runāts un kas noskaidrots klusums un lai atsūta audio ierakstu klusums. Tā nav izdevies dabūt no skapīša paciņa. No supporta paciņa izņemta un viss ir izbeigts!
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt informāciju par Jūsu aprakstīto situāciju, palūgšu atsūtīt mums sūtījuma izsekošanas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām, gaidīsim Jūsu atbildi, paldies.
Smartposti Klientu atbalsta komanda
Добавить комментарий