ServiceNet - Slikts sevis
Service Net LV ir kaktu kantoris kas nemākt remontet telefonuPrestigio Muze A5 kuru es nodevu TRIS reizes Ar vienu un to pašu vainu.Tāpēc jau rakstu cik tad ilgi var raustit aiz deguna.Skaitās jauns telefons .Telefons ir ražots pagrabā.Jo cilveķi man zvana un nevar normāli sarināties. Ari es nevaru atrast neviena šī iestādes remondarbnicas. Jo telefonu pirku Valmierā RD elektronikas internetveikalā.
Комментарии (3)
Nu bet ko tu gribi no tāda brenda kā Prestigio. Cena atbilst kvalitātei. Nestreso, uztver kā dzīves pieredzi. Es reiz biju iegrābies ar Prestigio planšeti - kamēr planšetei bija garantija, ar servicenet tikos vismaz reizi pāris mēnešos.
Kas attiecas par servisa kvalitāti, nu, pēdējā laikā aizvien biežāk dzirdu, ka tur viss ir pilnīgī Pīiiii. Kādreiz, senāk, vismaz pirms dažiem gadiem, tas bija viens lo labākajiem datoru servisa centriem Latvijā. Bija dārgs, tas gan. Nezinu kā tagad.
Ja Tev tas telefons neiet, raksti veikalā papīru, lai maina Tev preci nost. Nepaslinko, uzraksti ražotāja facebook lapā - https://www.facebook.com/Prestigio/
Ja serviss slikti kaut ko dara - tāpat, raksti feisbukā - tur jau nu drīzāk reaģēs un kaut ko darīs.
Vispār, ja rakstīsi papīru pārdevējam, prasi, lai maina pret citu ražotāju, kaut vai ar Tavu piemaksu. Ņem jebko, kam ir kvalitatīva tehnika: Samsung, LG, ASUS, Lenovo, Huawei, Sony - jebkuru no šiem, un viss būs labi. Un uz servicenet nebūs jāiet labot, ja nu gadījumā kāda vaina.
Prestigio brends runā pats par sevi. Man pašam ir kaut kāda absolūti kreisa Polijā pārstāvēta planšete ar drausmīgu skaņu, pirkta LV veikalā, bet planšete strādā atbilstoši savai 100eiro cenai (ar īstu 2GB RAM) un tā kvalitāte mani joprojām apmierina. Iepriekš bija Sony produkts, nu tas, protams bija citā līmenī, bet nesūdzos, jo prece atbilst cenai.
Престигио телефон, шаусмас. Причем здесь сервис. Качество "кака"