Service Net LV SIA - Nekompetenti darbinieki.
Tika nodots uz maksas remontu laptops, teica, ka jāmaina galvenā plate, lai gan biju pārliecināts, ka vaina tikai barošanas ligzdā. Piedāvāja veikt remontu - 360 eur... Atteicos, samaksāju diagnostikas naudu, iedevu laptopu paziņam, nomainīja ligzdu, viss strādā un paprasīja 20 eur...
Комментарии (14)
Drīzāk nevis nekompetenti, bet gan negodīgi. Gribēja "noslaukt" naudiņu... Tajā sfērā tā, diemžēl, ir izplatīta prakse.
Autorizēti servisi, parasti maina visu blokiem, tā nav nekāda krāpšana.
Tas ir tāpat kā, piemēram, izdegot auto lampiņai, servisā piedāvātu uzstādīt jaunu lukturi?
Nē tas gluži nav viens un tas pats, lampiņa jau skaitās kā bloks kuru arī nomainītu, nerunājiet muļķības.
Dainis pateica viss pareizi, oficiali servisi neko nelabo bet tikai maina. Remontet var pazina meistars vai mazas kaktu kontoras.
Ampelmani, nu nedirs. BMW serviss Tev nekad mūžā nepiedāvās kvēpu filtru izgriezt, tīrīt vai vēl kādu ķecerību darīt. Uzreiz pa 2+ štukām piedāvās mainīt pret jaunu. Tāpēc, ka autorizēts ražotāja serviss.
Savukārt, pie Koļas garāžā ar DPF izdarīs viskautko - piedāvās iztīrīt, "dedzināt", izgriezt pavisam, utt, lai vari braukt, tikai ne maiņu pret jaunu. Un pa mazām naudām. Viss vienkārši. Arī teiksi, ka autorizētais "kāš naudu"?
Kam ir nauda ved uz autorizetu centru remontēt,kam nav tie iztiek ar kaktu meistariem,ir lētāk un ilgāk kalpo...
Autorizētie ieliks to pašu detaļu pa garantiju un pēc laiciņa nomirs tā detaļa.
есть у них гнезда и они их могут поменять. так что не понятно.
ServiceNet nekad neko nelaboja, tikai maina uz jaunam detalam. Ta bija 10 gadus atpakal un tagad ari ta pati.
ну не правда
Sen tie laiki, kad katru sīkumu vairs nemaina vienu pašu vai nepārlodē. Autorizētie servi maina to, ko ražotājs ir noteicis un maina tik ilgi kamēr pieejamas rezerves daļas.
Sūdzība nevietā.
Viss ir vienkārši. Kad servisā čaļiem maz darba, tad viņi ir gatavi pačakarēties ar portu lodēšanām, lai kādu naudiņu nopelnītu. Servicenets savulaik ir piedāvājis arī portu pārlodēšanu. Ja sūdzības autoram nepiedāvāja, tad, vai nu darbinieku viņiem palicis pavisam maz, vai arī darba ļoti daudz, ka nav laiks krāmēties.
Portatīvajiem datoriem, lielākoties, ražotājs nepiedāvā atsevišķi barošanas ligzdu. PIedāvā vai nu barošanas plati vai visu mātes plati. Ja serviss vēlas piedāvāt porta pārlodēšanu, tad ir kaut kur jāsameklē atbilstošs, jāpasūta, kas ir lieks čakars, ja ikdienā ar tādiem darbiņiem nenodarbojas.
Bet nu, ja klients palika neapmierināts, tad jau klientu serviss sūdīgs - nav izskaidrojuši klientam, kāpēc piedāvā mainīt visu plati. Ja klientam tas tiktu izskaidrots, nedomāju, ka būtu sūdzība.
O, jā!...šīs kantoris izceļas ar saviem servisa pieņēmējiem, īpaši ar vienu dārzeni, kuram ir tetovēta roka!...Izskatās, ka šīs indivīds ir dzīves neapmierināts un klienti viņam interesē vismazāk! Ja kāds zin to dārzeni ar tetovēto roku no ServiceNET LV SIA, tad pasveiciniet viņu un pasakiet, ka kādreiz viņam trāpīsies klients ar vājāku nervu sistēmu un tad viņš varēs ar dzēšgumiju dzēst nost savu tetovējumu atvainošanās vietā!
он даже по-русски уже заговорил, и нормайный чалс.
просто иногда надо маленько "встряхнуть" и все ок будет. а нервы беречь надо.