"ServiceNet LV", SIA

Atrodas Jelgavas 36, Rīga, LV-1004, t.7460399. Pilnīgu cūku kantoris, ko viņi no sevis iedomājas, kaut arī ir vienīgie un oficiālie HP dīleri Latvijā. Tas nav serviss, tas ir ANTISERVISSS. Kompi par ļoti lielu naudu varbūt salabos 2 nedēļu laikā, un tad, kas to zin ko sabāzīs iekša, par garantijas remontu aizmirstiet, viņi to nemāk! Nomaina sliktas kvalitātes detaļas, dzelži mainīti, par sarunu kaut ko izdarīt ātrāk pat runas nav. Viņi pilnīgi sačakarē HAWLET PACKARD izstrādājumu labo marku. Pat ienaidniekam nenovēlētu to kretīnus izmantot.

Комментарии (19)

L Lio 24.03.2006

Lohs tu esi, viņi neesot dīleri

R Raimonds 24.03.2006

Nu vispār atļaušos nepiekrist! Pirmkārt jau viņi nav vienīgie HP servisa parstāvji, to ir vairāk, bez tam, to viņi arī neslēpj. Dīleri viņi toč nav, jo neko netirgo, vismaz cik redzams no lursofta un viņu pašu mājaslapas.tas ka remonts dārgs... nu zini vecīt. Ej pērc lētos LG vai BenQ, bet HP nekad nav bijis lēts, un nevaig cerēt ka ap štuku vērtu aparātu negarantijā varēs salabot pa 10 kapeikām. Un detaļas arī viņi paši neražo bet iepērk no ražotāja, līdz ar to uz piegādi nepieciešams termiņš! Ja griežoties veikalā vai servisā pats esi bez mēles, un gaidi ka visu info ieliets tev mutē, tad nevaig tajā vainot visu pasauli ja tā nenotiek! Man ar šo servisu bijusi liela saskare, jo mana firma tiki tur remontē savu tehniku, un NEKAD nav bijis pretenziju pret viņu darbu kvalitāti!!! Ir bijuši daži sīkumi bet tie jau ir vienmēr un visur, un arī par tiem viņi, ja bija viņu vaina uzņēmās pilnu atbildību!!!Un ja tu runā par garantijas remontu... nu vecīt... tagad jau tu te Hewlett-Packard labo slavu grauj. Un paskaties cik daudzi ražotāji viņiem uztic apkalpot garantijas laikā viņu iekārtas... laikam jau kaut kas nelīmējas ar tevis teukto... Vai nu visi ir muļķi, tai skaitā pasaules mēroga ražotāji, vai nu tev kaut kas nav īsti OK ar fgalvu...

I Ivars 24.03.2006

Tu raksti: par garantijas remontu aizmirstiet, viņi to nemāk! Nomaina sliktas kvalitātes detaļasJa reiz tas ir garantijas remonts, tad jau detaļas garantijas ietvaros piegādā ražotājs... un kur tad tur pretenzija pret servisu??? ;) Kaut kāds sviests! Ja reiz ražotājam ir gadījies brāķis, tad jau nevajag vainot tos kas tās detaļas lieto nevis ražo... raksti pretenzijas HP, vai arī sāc apzināties ka dzīvojam laikmetā kad viss mainās tik strauju, ka vai nu, un uz to diemžēl cieš kvalitāte! Tavā situācijā HP var teikt ka esi "neprofesionāls" lai neteiktu sulīgāk, lietotājs, ja reiz tev viņu skarbā tehnika garantijas laikā lūzt...

K Kavi 24.03.2006

Nu, vispār jau servisu vainot detaļu kvalitātē pilnīgi nevar... Diez vai viņi paši tās detaļas arī ražo. Un vispār, cik man zināms, tad visi ražotāji tos servisus ļoti uzmana, lai visu dara kā vajag. Un tik daudz ražotāju šamiem, ka nu uzmanīšana man liekas, tur sanāk pamatīga. Nē, tā pretenzija, manuprāt, galīgi garām...

J janis 28.03.2006

Man šai servisā nav bijis problēmu. Esmu tur griezies 2x ar savu HP printeri un 1x ar FSC datoru, abi uz garantijas remontu. Printeris bija gatavs divu dienu laikā, savukārt FSC portablis bija gatavs pēc apm nedēļas. Par kompi arī biju satraucies, un neticēju tam ko viņi tur saka ka nav detaļas, tāpēc tik ilgi, bet uzzvanot uz FSc pārstāvniecību, man viņi pēc noprecizēšanas pateica tieši to pašu. Līdz ar to man pretenzijas pret šo iestādi nav. Un izlasot iepriekšējos komentārus, laikam jau piekrītu tiem kas ir rakstījuši, ka neba velti pasaules mēroga megaražotāji uzticētu sliktam servisam savu iekārtu apkalposanu garantijas laikā!!! Tā ka negatīvā atsauksme izskatās pēc lētas antireklāmas no konkurenta puses! Tā es domāju!

J Jānis 01.04.2006

Mana firma arī remontē kompjus citur, jo tur sviestu taisa

I Ilmārs 04.04.2006

Izskatās ka cilvēki nav remontējuši savus kompjus citur... Es esmu dažādus kantorus izmēģinājis, bet šeit ir normālākais variants! Dārgi gan, bet nav nācies ne reizi gļukus pēc tam lasīt! Un ja reiz mana kompja ražotājs uzticas šai firmai, tad neredzu iemeslus kāpēc man to nedarīt! Emu mēģinājis citus no HP servisiem... nu viņiem svarīgāk tev ko iepārdot, serviss viņiem kā blakusefekts! Un pluss ir tas ka šeit visas detaļas ko izmanto ir originālas, nevis kaut kādas savietojamas krievijā ražotas...

J juris 23.05.2006

Hmmm.. nesapratu par ko vāramies... Biju šai servisā, baigi normāli! Maybe neesmu baigais servisu speciālists, bet nu nevienā momentā neredzēju kādu iemeslu pretenzijām!!! Vienīgais mīnuss laikam jau ir tas, ka bija tāda pagara rinda nododot kompīti remontam. Citādi gan iekārtu salaboja 3 dienu laikā! Laikam jau neesmu tas lielais biznesa ērglis kas pērk lētu aparātu lai taisītu lielu naudu un pieprasītu baigos termiņus bezmaz vai stundas laikā! ;) Man liekas ka ar šo servisu ir OK!

T To 27.06.2006

Nichego plohogo skazatj ne mogu, nu ocheredi estj, no a gde ih netu? Dazhe v Rimi, i to estj ocheredi, hotja tam stoljko kass... eto mne kazhetsa boljshe i zlit ljudej. I menja zlilo a sechas prochital, i dumaju kakije zhe vse ljudi ideali, kotorije poseshajut Servicenet. I to im netak i drugoje, tupizm voobschem. A k devushke to chego privjazivatsa? Chto ona vinovata, chto vi toropitesj, ili to chto u vas chto-to slomalosj? voobschem horosho suditj o drugih ne posmotrev na sebja. Ja znaju chto sam bivaju zaparennij na rabote... a te kto tut pishut , eto zlobnije nedovoljnije soboj svojej zhiznju i svojej tehnikoj ljudi, nado zakanchivatj, chtobi menja za takogo zhe ne prinjali, Adjo :)

J Jumris 30.06.2008

Es teiktu tā, par remonta kvalitāti nav pretenziju, pretenzijas ir pret attieksmi, apkalpošanu (varbūt tā ir neprofesionalitāte). Divi gadījumi: 1. Atvedu NB saku baterija beigta, strādā tik bez baterijas, paskatijās garantiju inetā, viss, OK, atstāju. pēc dienas zvana, saka, jā baterija beigta, no jums 18 lati. Tīrākā krāpšanās. 2. Vienreiz sūtīju detaļu, izrakstīja rēķinu, samaksājām, viss OK, savajadzējās vēl reiz to pašu detaļu, zvanu un saku, varu nosaukt detaļas nr, rēķina nr, atsūtiet jaunu rēķinu, samaksāsim. Ko šie- mēs neesam veikals, sūtiet e-pastu, esat dzirdejuši par tādu. Labi ka man no rīta bija labs garīgais.

E eses 09.07.2008

Ar darbu kvalitāti ir ok, tikai tiem darbu pieņēmējiem liekas napatīk viņu darbs. I nedomā kautko lieku uzprasīt, paliks rupji un sāks kautko klaigāt.

N Nils 24.01.2009

Pilnīgi kretīni!!! Iedevu datoru ar defektu kas bija saistīts ar mātes plati. Vini kaut ko pacakarēja un pateica, ka datoram viss kārtībā un par diagnostiku 15ls+PVN. Defekts saglabājās. Nācās samaksāt, jo viņi uz mājām defektu pētīt nebrauc. Visas problēmas bija ar d-sub izeju uz LCD TV (tipa monitors) skatamies filmas caur to. Tālāk pazuda vel sarkanā krāsa uz tā paša LCD TV. Braucu atkal pie viņiem - slēdziens bojāta mātes plate - nomaiņa. Tagad viss ok. Par ko ir te runa - iespējams negodīga manipulēšana ar detaļu nomaiņu, kā arī pinīga nevēlēšanās saprast cilvēku un viņa problēmu. Ja defektu uz vietas nepierādīsiet - maksāsiet par garantijas remontu (diagnostika) un viss. Attieksme - kā pret dzīvniekiem.

PS viens no viņu darboņiem tirgo ss-kā detaļas. Konkrēti es no viņa esmu pircis HDD 2.5', kas visticamāk ir bijis ar defektu, kaut kā sačubināts un aiziet. Nobira pēc 2 mēn...

S Smacex 24.01.2009

Mjā. Manu MFC remontēja 2 mēnešus. Teica, ka esot problēmas ar Samsungu, kurš nepiegādājot detaļas. Kad saņēmu aparātu, izrādījās, ka tas vairāk kā mēnesi lietots citā firmā (uz mana MFC pēkšņi parādījās man nezināmas SIA uzlīme ar pamatlīdzekļa inventāra numuru, turklāt līdzi dotās testa izdrukas un remonta pabeigšanas akti bija datēti pirms 6 nedēļām.

U Uldis 03.04.2009

Cik esmu ar vieņiem strādājis, vienmēr ļoti laba attieksme un servisa kvalitāte..

ģ Ģirts 28.05.2009

Tikko izmantoju viņu pakalpojumus. Aizvedu portatīvo ar beigtu barošanas bloku uz garantiju. Sarunāju, ka atstāju tikai barošanas bloku, lai datoru var lietot ar citu, bez problēmām. Nākama dienā atnāk e-pasts un vēstule, ka varu doties pakaļ. Domāju, ka žetons gan par ātrumu, gan apkalpošanu.
P.S. domāju, ka problēmas gadās visos servisos. Jautājums ir cik bieži un kāda ir problēmu labošanas vēlme no servisa puses.

H HPsupport 20.08.2009

Please send you claimd on fax:

Europe, Middle East, Africa

Hewlett-Packard
150 Route du Nant-d'Avril
1217 Meyrin 2
Geneva, Switzerland

Phone: (+41) 22 780-8111
Fax: (+41) 22 780-8542

Open 9:00 a.m. to 6:00 p.m. local time, Monday - Friday.

M Mix 30.09.2009

Tikko kā biju viņu klients! Apkalpošana - 4 no 5 ballēm. Pēc pāris stundām man zvana - stāsta kas ir beigts, kas tiks pasūtīts un kādi varētu būt termiņi, jautā vai ir vēl kas uz sirds, ko varbūt neesmu uzreiz pateicis.
Nākamajā dienā pareizāk pēcpusdienā atnāk smska, ka pasūtījums ir izpildīts!
Sorry! Šim servisam varu likt - ieskaitīts - 5 no 5.

G gundars 06.12.2009

Pilnīgs mēslu kantoris, taisīju savu HP, trīs reizes par garantiju, katru reizi saņēmu atbildi, par maz jums ir plīsis lai mainītu, sūtīja uz veikalu, lai runā, a veikalā sūta atpakaļ, ar piebildi finālā iedeva iesnieguma veidlapu, tad uzrakstīju iesniegumu uz maiņu, rakstīju divas rizes, līdz nomainīja, tagad jaunais neplīst, un nav jāpmeklē šo mēslu servisu.
p.s. aizmirsu piebilst, ka vienā no remontiem, man pasaka, ka man ir spēkā garantija uz portatīvā batereju, viņi nomainījušu, jo vecā bija palietota! Finālā, pēc trim mēnešiem kā portatīvo atvieno no vada, portatīvais atslēdzas, batereja pilnībā netur, a vecā turēja(palietotā), veselu filmu, 2-stundas!!! gāju sūdzēties, man atbildēja, kad batereju garantija, tagad jums ir beigusies, tākā brīvi, jautāju kāpēc tādu mēslu ielikāt, atbildēja, ka par defektu uzreiz bija jāgriežas, a kā to lai pasaka, kad mēslu tavā kmpī ieliek?????????????????
Mēslu bedre, tas serviss!!!
p.s. vel viens kompjūterists, ieteica, ka labi ir iezīmēt detļas, kad nodod šinī servisā, mazums, kādam vēl meistaram, būs vajadzīga jūsu batereja piemēram...

X xxx 15.01.2010

Par šo servisu varu teikt tikai labākās atsauksmes, vienīgi šajā servisā diagnostikas summu pieskaita pie remonta cenas. Agrākajā servisā kur gāju, tur par diagnostiku bija jāmaksā tikai tad ja neremontē pie viņiem.
Par cik man remonta izmaksas bija niecīgas lielāko rēķina daļu sastādīja diagnostika.

Bet kopumā biju patīkami pārsteigts, dators bija perfekti iztīrīts, ne puteklīti ieraudzīt.
Vadi ko pats mainot detaļas nebiju sakārtojis bija ar savilcējiem smuki sakārtoti tā ka viss perfekti izskatās.
Skrūves ieliktas korpusa vākam, kuras pats vienmēr izskrūvēju.
Vārdusakot izdarīts bija vairāk pat kā vajadzēja, tādēļ es esmu apmierināts.
Vienīgi man vajadzēja gaidīt kādas četras dienas līdz saremontēja.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы