Ryanair - Izsaukšana uz lidmašīnu
Šodien bija paredzēts lidot uz Liverpūli ar Ryanair kompāniju. Nekad nebiju lidojusi, tādēļ īsti nesapratu kas tur ir jādara, aizsēdējos un nokavēju lidmašīnu. Jautājums - vai viņiem nebūtu jāziņo par to, ka trūkst pasažieri lidmašīnā? Es jau, protams, saprotu, ka 80 % ir mana vaina, bet. piemēram, ja ir cilvēks, kuram paliek slikti vai ir aizmidzis, vai jebkāds līdzīgs gadijums, kompānijai nebūtu jāziņo par to, ka cilveki nav ieradušies? Absurds.
Комментарии (6)
"Es jau, protams, saprotu, ka 80 % ir mana vaina" - tev pašai smiekli nenāk? 100% tā ir tava vaina!!!
Absurds ir, ka tev nav mēle - lai jautātu palīdzību kas un kur jādara lidostas vai dotās kompānijas darbiniekiem. Pati vainīga vien esi. Smiekli nāk par tādiem cilvēkiem, kas savu bezatbildību pārliek uz citu pleciem. Būs tev mācība.
nebūt ne Ieva, ir milzīga atšķirība, ar kuru kompāniju tu lido, Qatar Airways tāda lieta nebūtu iespējama, ka paliek pasažieris uzgaidāmajās telpās
Bet Ieviņa laikam lido ar easyjet un līdzīgajiem, tālab tādas lietas nezina
un uzskata sevi par lielo pasaules aplidotāju, tik tāpēc, ka katru otro mēnesi lido, ta burkānus rakt, ta maizītes pakot. ;)))
to Annija. Jā, viņiem vajadzēja izsaukt trūkstošos pasažierus !! Ja cilvēks pirmo reizi lido, tad var arī ko nezināt un nesaprast, labāk tādos gadījumos ir jautāt personālam
Es arī neesmu nekad lidojusi, cik ir gadījies būt lidostā, tad tur tādi pūļi, ka nav nekāds brīnums, ka neko saprast nevar...
Zaļais- pasaki, lūdzu, kā Rayanair var zināt, ka Annija, Lienīte, vai Zaļais ir ieradies uz lidojumu, ja pasažieris reģistrējas lidojumam onlainā? Tas atiecas ne tikai uz Raunair, bet arī daudzām citām lidkompānijām. Lienītei- sagribēsi lidot, uzzināsi visu. Tepat nesen vēl bija gadījums, kad "liela māksliniece" ar māti nokavēja reisu sēžot lidostas kafejnīcā... Lasīt pārvadāšānas noteikumus vajag, nevis domāt, ka kāds skraidīs pa lidostu aizmigušas Annijas meklējot!
rainis tāpat bļaustās pēc aizkavējušamies pasažieriem..un kas tas par naidu uz cilvēkiem kuri lido ar raini kaut vai ābolus ravēt..domā labāk sēdēt netā un liet žulti uz visiem:)
Aviokompānija (jebkura, arī Ryanair) sauc neieradušos pasažierus. Tomēr, tas ka tevi 1-2 reizes pasauca un tu nedzirdēji, nenozīmē, ka visiem 150 pasažieriem tagad jāsēž un jāgaida, kad tu ieradīsies. Nesen tieši lidmašīnā blakussēdētāji gadījās tādi kavētāji, kuri vēl pie tam bija šausmīgi sašutuši- izlidošana taču ir 20:30 (nekas, ka iekāpšana sākas 20:00, kas ir rakstīts iekāpšanas kartē), kāpēc tā stulbā govs 20:20 bļaustās pa visu lidostu, saucot mūsu vārdus un neļauj izdzert alus glāzi līdz galam! :D Izlidošanas laiks ir laiks, kurā lidmašīna jau ir uz skrejceļa un sāk pacelšanos. Līdz tam vēl ir daudz kas jāizdara, tāpēc lidmašīnā jāierodas laikus, un ar ko tad Annija būtu tik īpaša, ka pārējiem vairāk kā 100 cilvēkiem būtu jāgaida īpaši viņa. Lidostā ir pietiekoši daudz iespēju saņemt informāciju. Tāpat rodas jautājums, kur tad tu tā aizsēdējies? Es, kad pirmo reizi lidoju, trīcēju un drebēju, ka tik nenokavētu. 2 h iepriekš biju lidostā, laicīgi sēdēju pie geita un uzmanīju katru kustību pie tā!