Ryanair - Slikts serviss, krāpšana
Sveicināti, vakardien vakarā es iegādājos biļeti pie jums, norādīju epasta adresi uz kurieni man vajadzētu atnākt rezervācijas kodam, bet neatnāca, uz manu epastu, ko man iesākt, uz kurieni var rakstīt talāk saņemtu naudu atpakaļ, vai arī labākajā gadījumā dabūt biļeti uz Angliju 29 februārī.
Pierādījums ka esmu samaksājis.
Комментарии (11)
Dadzi, draugs, tu domā, ka šeit atrisināsi šo problēmu? Sazinies ar viņiem pa tiešo. https://www.ryanair.com/lv/en
Paldies, šitā man pirmo reizi ir gadījies, kad nopirku aizpagāšgad uz Londonu biļetes caur wizzairu, tad viss bija ok, sūdzēties nevarēja.
Paldies, ka padalies ar savu kartes numuru ...
Ņemsi no Invalīda naudu?
var redzēt, ka invalīds ...
vēl kartes foto no abām pusēm būtu ielicis publiskajā telpā
Ir cilvēki kuriem ir paranoja pat savu vārdu publiskot bet redz, ir cilvēki kuri savu bankas kontu dala pa labi un kreisi. Apsveicami
Bankas konts jau būtu štrunts, izņemot kā papildināt konta atlikumu īsti neizdarīsi.
Ja kāds vēlēsies, varēs pasekot līdzi šim cilvēkam un atrast pietiekami daudz informāciju, lai kaut ko iesāktu. Protams bankas konts neko daudz neizteiks, bet tomēr ir jādomā ko publicē
Galva uz pleciem ir, lai jau domā. Katrs, pats personīgi ir atbildīgs par saviem datiem.
Ieejiet vinju majaslapa un tur var lejupladet bileti. Atrak uz jautajumiem atbild @ facebook
Kurš tad ir lauķis, Mārtiņ? Tiek runāts par KARTES NUMURU!