Ryanair - Check - in
Šodien ierados lidostā 1h 15min. pirms izlidošanas uz Londonu(STN). Nostāvēju garu rindu, un nepaspēju atdot bagāžu, jo piereģistrēšanās bija beigusies. Parasti visās lidostās tiek brīdināts, ka ir palikušas pāris min. līdz konkrētā reisa piereģistrēšanās beigām, bet mēs nedrīkstam aizmirst, ka šeit ir Latvija.:) Nekas netika brīdināts un, kad pienāca mana rinda - darbiniece atbildēja, ka viss nokavēts un viņa ar to nenodarbojas. Tai pašā laikā blakus kasē uz to pašu reisu reģistrējas kaut kāda itāļu grupa, kas veiksmīgi aizlidoja ar "manu" reisu. Viņi nezin kāpēc, pēc Ryanair darbinieku domām, nenokavēja!:) Noraudājusies, jo Īrijā gaida mana mazā meitiņa, devos uz informācijas stendu. Tur man paskaidroja, ka jādodas pie biļešu kasēm un laipnā darbiniece piebilda, ka lai neraudot - tā notiekot katru dienu!:D Gaidot rindā pie biļešu kasēm pirms manis stāvošās sievietes(lietuvietes)pamanot, ka raudu, sāka mierināt ar piebildi, ka esot arī no tā paša reisa. Tikmēr pienāca abu sieviešu rinda, kur viņām tika izklāstīts, ka tuvākais brīvais reiss ir pēc pāris dienām. Starp citu uz šo pašu reisu netika vēl daži cilvēki. Naudu par biļetēm protams, ka kompānija neatgriež. Šis reiss man nebija tiešais reiss līdz Īrijai, bet gan ar pārsēšanos Londonā. Sakarā ar to, ka Īrijā ir vairākas lidostas - mans izvēlētais reiss bija tuvāk pilsētai, kur dzīvoju, līdz ar to ietaupot gan naudu, gan laiku. Bet nepietiek ar to, ka nācās pirkt jaunu biļeti, par kuru nevarēja norēķināties skaidrā naudā, bet tikai ar bankas karti, vēl man nāksies lidot uz tālāko lidostu Īrijā, no kuras līdz mājām jābrauc 4 h ar autobusu. Lūk tāds sviests ir paļaujoties uz Ryanair kompānijas pakalpojumiem!
Secinājums: Ja esat iecerējuši izmantot šīs kompānijas pakalpojumus, vienmēr atstājiet rezervē lieku naudas summu, lai nepieciešamības gadījumā nepaliktu lidostā un varētu nopirkt citu biļeti.
Комментарии (15)
Nu nevajag atskriet pēdējā brīdī. Labāk lieku pusstundu patusēt pa lidostu.
Es jau labu laiku nelidoju ar šo firmu un nekad iepriekš nebija problēmas. Paklausoties, tie paliek ar vien sarežģītāki un riebīgāki. Dzirdot kādus plānus viņi kaļ nākotnē, pat nevar iedomāties. Iegadājoties biļeti caur internetu itkā tiek viss reģistrēts un nomaksāts. Ierodoties lidostā vajag atkal maksāt atsevišķi par reģistrāciju, piem. tas ir Vācijā!!!
1) pēc aviokompānijas noteikumiem ir jāierodas lidostā 2 stundas iepriekš!!!
2)vai tiešām, ja jūs redzējāt, ka reģistrācijas laiks iet uz beigām, nevarejāt palūgt cilvēkiem palaist jūs ātrāk pie reģ. galdiņa?
Cilvēki, iemācieties lasīt noteikumus! vai tiešām tas ir tik grūti?
Liene, iedomājies, ka 100 pasažieru ieraodas 2 st. ātrāk vienlaicīgi. Tad varbūt pirmiem 50 lidoņiem ierasties 4 st. agrāk??? Tāda sajūta, ka Tu vispār nelido vai ļoti, ļoti reti. Laikam esi viena no tām perfektām, kuras nekad nekļūdas un nekad neko nenokavē, tad lai veicas talāk.
ļoti bieži sanaak lidot ar Ryanair :)ĻOti labas atsauksmes..nevajag ar vienu starpgadiijumu aizeenot šo kompaaniju, pie tam zinot cik lēetas ir biļetes.Tad Vajadzeeja izmantot AIrbaltic, i labi samaksaatu.i neko nenokaveetu!
1 h agraak???:Dtad tiešaam taa ir tikai tava vaina!un neaģitē, ka ""sviestc ir paļauties uz so kompaaniju""!!Ja pati ierodies tik veelu lidostaa!!!
Lepi, es strādāju lidostā!!!un zinu, kā šī sistēma darbojas!un lidoju pati arī ļoti bieži!!!un paldies par veiksmes novēlējumiem - noteikti veksies!
Lidostaa IR jaaierodas vismaz 2 stndas pirms lidojuma, ipashi ja tas ir ryanair vai cita zemo cenu aviokompanijas reiss. pati esmu izmantojusi ryanair pakalpojumus un ja visu izplano un laicigi par visu padomaa tad problemas nav! [ja neskaita atceltos reisus]
Tevi Īrijā gaida meitiņa, bet tu nespēj savu pakaļu atvilkt uz lidostu laikaa-t.i. 2st.pirms! Un tad vainīgi ir visi citi tikai ne tu...Kuram ir svarīgi tikt - atbrauks arī vēl ātrāk! ;)
nu biski murgains viss sis staastins ir, jo rakstiitais vienkaarsi neatbilst patiesiibai (neesmu nedz lidostas, nedz 'ryanair' darbiniece, bet celoju diezgan biezi, taapeec arii esmu informeeta kaa lietas riigas lidostaa ir organizeetas).
pirmkaart, riigas lidosta izcelas ar labu informatiivo nodrosinaajum- pazinojumi par registracijas saaksanos/beigaam, iekapsanu lidmasiina utt. ir biezi un 3 valodaas. otrkaart, tas ir vispaarzinaams fakts, ka lidojuma registraacijai ir noteikti laika ierobezojumi, 'ryanair' tas ir 2 stundas-40 minutes pirms paredzeetaa lidmasiinas izlidosanas laika (sii informaacija atrodama arii lidostaa izvietotajos minitoros, kuri informee arii par notikumu progresu attieciibaa uz konkreetoa reisu). seit gribeetos piebilst, ka ar videejo statistisko inteligenci apveltiitam cilveekam juutot, ka laiks registraacijas rindas izstaaveesanai vareetu arii nepietikt, iesleedzas logiskaa domaasana un parasti tiek uzmekleets kaads konkreetaas aviokompaanijas darbinieks (visticamaak taas pasas check-in meitenes), kurs tad arii paruupeejas par aizkaveejusaas personas aatru registraaciju aarpus rindas (nekad neesmu dzirdeejusi, ka cilveekam liktu staaveet rindaa un nokaveet lidmasiinu tikai taapeec, ka vins ir ieradies peedeejaa briidii, nu protams, ja vins ierodas tad, kad registraacija veel nav sleegta. peec tam sisteema noblokeejas un taas check-in meitenes neko nevar izdariit, pat ja gribeetu).
taa ka seit nevajadzeetu vainot ne latvijas valsti, ne 'ryanair' darbiniekus, ne riigas lidostu, bet gan pasas neattapiibu, neprasmi noveerteet situaaciju un komuniceet ar cilveekiem. + veel man personiski smiekliiga liekas staasta dramatizeesana - sak' beerns kaut kur gaida, maate noraudajusies staav savas valsts lidostaa un nezin ko dariit - manupraat absoluuti nevajadziiga situaacijas dramatizeesana un speeleesana uz publikas juutaam...beidziet vainot visus citus, objektiivi noveerteejiet situaaciju un pasas vainu notikusajaa, norakstiet so gadiijumu uz pieredzes reekina un izdariet secinaajumus naakotnei...
kautkādi meli te ir.
Ja tevi Īrijā gaida meitiņa- nafig tu lido uz Stanstedi (Anglijā)?
''Šis reiss man nebija tiešais reiss līdz Īrijai, bet gan ar pārsēšanos Londonā.''
Šogad esmu lidojis ar Ryainair 7 reizes (arī ar pārsēšanos) un vienmēr viss ir bijis perfekti - gan norēķini, Check-in, lidojumu laiki precīzi, attieksme. Paldies Ryanair !!!
Mani sodden neielaida lidmasiinaa lai gan biju nodevusi bagazu un izgajusi drosibas control. Staveeju pie vaartiem un redzeju kaa cilveeki lidmasiinaa iet pa trepeem ieksaa bet man pateica ka esmu par velu. Varti veras ciet 5:55, es biju 6:10, lidmasina izlido 6:25. Knapi tiku ara, 1.5 stundu nogaidiju bagazu. Ryaneram drosi vien tas ir bizness, Jo man pateica Lai perku jaunu biljeti bet nepateica kur es varu uzrakstiit suudzibu. Rakstu suudziibas visas iespeejamaas vietaas par Ryanair internetaa. Tas Bija London Stanstead. Nekad vairs nelidosu ar Ryanair Lai gan tas ir tuvaak manam majam.
Ir reizes kad gadās nokavēt, bet tā nav lidsabiedrības vaina, bet tavējā. Beidziet meklēt vainu citos, paskatieties paši uz sevi.