RIMI (T/C MOLS) - Krāpšana, slikts serviss.
Šovakar (30.12.2019.) palūdzu vīram, pa ceļam uz mājām iebraukt rimi (mols) un nopirkt lasi. Kad vīrs ieradās mājās ar pirkumu, konstatēju, ka lasim vēderā ir sabāzts ledus. Vīrs stāstīja, ka pārdevēja zivju nodaļā esot bijusi ļoti nelaipna.
Комментарии (8)
Kam tur bija jābūt tajā vēderā ?
Nu ne jau ledum, tu maksā par zivs svaru, nevis par sasaldētu ūdeni, kurš tai vēderā, atšķirība var sanākt diezgan liela.
Zivju vitrīnā zivis stāv uz ledus, gan jau tā tas ledus tur nonācis. Neizskatās, vismaz bildēs, ka tur būtu ar nolūku daudz bērts iekšā.
Iesaku griezties atpakaļ veikalā ar čeku un pārvērt preci, lai atgriež cenu starpību, starpcitu es arī trāpīju uz nelaipnu apkalpošanu tieši mola rimi info centrā.
Pašam šodien sanāca pabūt tajā Rimi un nostāvēt rindā pie kases pusstundu, laikam jūsu vīrs ir pamatīgs auns, ja jau pārdevēja pret viņu bija nelaipna, jo man pērkot nēģus pārdevēja(kundze gados ar brillēm) bija ne vien laipna, bet pat neskatoties uz lielo cilvēku plūsmu ieteica, kura veida zivis ir garšīgākās. Tā ka nākamreiz tā vietā lai lakstotos ar mīļāko, kamēr vīrs iepērkas, aizbrauciet pati uz veikalu!
Līga Ruža! tik traki bija noņēmusies ar mīļāko, ka pat nepamanīja ka tas vispār nav LASIS, bet FORELE!
Zivs ļoti ietekmējas no gaisa temperatūras. Ja tā 24 h atrodas istabas temperatūrā, tā ir veca zivs. Aukstums šo ietekmi samazina eksponensiāli. Tāpēc visur kur pārvadā/atrodas zivis, tā ir vai nu uz ledus, ledusskapī vai saldētavā. Tāpēc neredzu neko sliktu. Nekādu kaitējumu tas nenodara. Tieši otrādi.
Šajā gadījumā neiet runa par kaitējumu,bet gan par to ka jāmaksā par ledus gabaliem (laša cena) !