Rimi - Preču uzcenojums RIMI veikalos
Esmu jau kādus vairākus gadus ievērojis, ka Rimi veikalos preču uzcenojums ir nesamērīgi liels.
Piemēram, tagad atlaide ir šķīstošajai kafijai 'nescafe classic 200g', rimi un maxima veikalos. Intereses pēc pameklēju cik maksā rimi, un tas ir par 0.70 eur vairāk. Nav it kā daudz, bet ja simtiem preču ir līdzīgi uzcenojumi tad kopumā rimi veikalos sanāk ļoti pārmaksāt.
Šķīstošā kafija ir tikai viens piemērs (skatāt pielikumā bildi) . Varat atrast tādus neskaitāmus piemērus katru nedēļu.
Maxima - https://barbora.lv/produkti/skistosa-kafija-nescafe-classic-200-g
rimi - https://www.rimi.lv/e-veikals/lv/produkti/iepakota-partika/kafija-un-kakao/skistosa-kafija/skistosa-kafija-nescafe-classic-200g/p/135273
Комментарии (4)
Kāds sakars? Cik ir veikalu tik arī ir dažādu piedāvājumu/ akciju utt. Pērciet tur, kur izdevīgāka atlaide. Pavisam nav vairs ar ko nodarboties, kā caurām dienām salīdzināt cenas un rakstīt sūdzības.
Meklē, kur lētāk - tik vienkārši(www.visasakcijas.lv). Šodien RIMI dārgāk citu reizi MAXIMA. Pa lielam RIMI skaitās prestižāks līdz ar ko var būt dārgāks līdzīgi, kā agrāk PRISMA. Un iesaku labāk tomēr dzert malto kafiju.
Kops ir lidl vispar rimi vajag iet ar likumu.
Lielāks uzcenojums preču gadījumā Rimi veikalos var būt pamatots dažādiem faktoriem un iemesliem. Tu vari apsvērt vairākas iespējas, kāpēc tas var notikt.
Pirmais iemesls var būt veikala izvēlētā politika attiecībā uz cenu noteikšanu. Katram veikalā ir savas stratēģijas un taktikas attiecībā uz preču cenām, kas var atšķirties no veikala uz veikalu.
Lielāks uzcenojums varētu būt saistīts ar veikala izmaksām, piemēram, īri, darbaspēku vai citiem administratīviem izdevumiem, kas ietekmē veikala darbību. Rimi veikali varētu investēt vairāk resursu attiecībā uz klientu apkalpošanu, veikala iekārtu vai citiem papildu pakalpojumiem, kas var ietekmēt preču uzcenojumu.
Turklāt, konkurējoši faktori, piemēram, veikala atrašanās vieta, klientu pieprasījums vai piegādātāju nosacījumi, var arī ietekmēt cenu veidošanu. Dažreiz veikaliem ir izdevīgākas sadarbības vienošanās ar konkrētiem piegādātājiem, kas varētu ietekmēt preču cenu veidošanu.
Ir svarīgi apzināties, ka cenu atšķirības var būt individuālas un atkarīgas no konkrētajām preču grupām vai zīmoliem. Tāpēc ir vērts veikt izpēti un salīdzinājumus, lai atrastu labāko cenu un piedāvājumu konkrētajā brīdī un vietā.
Tāpēc, ja vēlies, vari apmeklēt citus veikalus, konsultēties arī ar citiem klientiem un izmantot tīmekļa resursus, lai iegūtu plašāku priekšstatu par preču cenām dažādos veikalos.
Atcerieties, ka tavi patēriņa paradumi un prioritātes var atšķirties no citiem patērētājiem, tāpēc ir svarīgi izvērtēt ne tikai cenu, bet arī kvalitāti, servisu un kopējo iepirkumu pieredzi, lai izvēlētos vispiemērotāko veikalu tavām vajadzībām.