Rimi - Nepieklājīga apkalpošana
Labdien!
Šodien nepatīkami pārsteidza Rimī pārdevējas Brigitas attieksme. Pirkumu veicu 13.26, tieši pie iepriekš minētās pārdevējas. Uz manu mierīgo lūgumu, lai nemet preces es saņēmu atbildi: “man viņas piecelties un aiznest līdz galam? ! ” uz ko es palūdzu nebūt tik nepieklājīgai, piebilstot, ka prece slīd pa lenti, ka tā nav jāmet, jo nebūs vairs lietojamas. Uz visu es saņēmu negatīvas piebildes, diemžēl nākamreiz es atteikšos maksāt par precēm. Saprotu, ka visi ir cilvēki katram var gadīties šādas dienas. Visnotaļ, esmu vīlusies, ka uz laipnu lūgumu es pretī saņemu pretī negatīvas piezīmes.
Ar cieņu,
Kristiāna.
Комментарии (4)
Pilnmēness ietekme katram ir savādāka!
Es saprotu to pārdevēju... algas tur mazas ,attieksme no vadības droši vien pret darbiniekiem ir tik pat riebīga,kā pret jums no veikala personāla. Es arī ļoti bieži saskaros ar agresiju no Rimi darbinieku puses un vienreiz gan es vienai gaļas pārdevējai Siguldas Rimi pateicu tā,neuzturies pret mani tā takā es tev to mazo algu maksātu.
Kurš man paskaidros, kāpēc latvieši ir tik naksi uz citu pamācīšanu un izrīkošanu. Cik esmu braukājis pa pasauli nevienā civilizētā valstī, klienti tā neatļaujas uzvesties, bet lūks mūsējiem noteikti vajag izteikt savu viedokli.
Vai tiešām jūs domājat, ka tas kādā izsauks velmi rīkoties savādāk? Nē tieši otrādi.
Ja ir šāda situācija , tad jāgriežās pie veikala vadītājas, lai ša'du situāciju atrisina, ne sūdzēties tev ;)
Vai rakstīt sūdzību uz [slēpt]@rimibaltic.com tas tiks ātrāk atrisināts, nekā šajā protālā ,