Rimi - Necieņa pret klientu
18.07.2020. Plkst. 12:40, pie ātrās kases pasūtīju auksto balto kafiju (latte) un heets paciņu par 10.20€. Ātrajā kasē man izsita vienu balto kafiju un vienu auksto latte, plus vienu paciņu heets par 3,60€. Kad kasē jau bija savadīta summa, es pateicu, ka man vajag tikai vienu kafiju - auksto un par 10.20€ heets paciņu. Pārdevēja bija neapmierināta ar apgriezti ģīmi un izsauca otru kasieri vai vadītāju Daigu. Kasiere noņēma visu preci un teica lai es vēl padomāju ko man vajag. Aizgāja gurnus grozīdama. Kasierei pajautāju laipnā balsī “Vai Jums slikts garstàvoklis un vai viss ar Jums ir kārtībā?”, kasiere sāka bļaut un histēriski apvainoja mani un uzvedās kā bērnudārzs, visu laiku kliedzot uzdeva jautājumu “bet Jūs teicāt...bet jūs teicāt. Palūdzu iesist visu no jauna jo nevēlējos idziļināties diskutijās. Novēlēju jauku dienu, bet man atcirta skalā balsī “Jums vēl jaukāku”. Lūdzu sniegt no viņas paskaidrojumu un saukt pie atbildības un Daigu, kāpēc izsturas pret klientiem ar dusmu sajūtām. Ar kātām tiesībām Daiga var teikt kasierei lai padomā vēlreiz?. Tā nedrīkst uzvesties pret klientiem. Esmu dzirdējis, ka viņa arī ir asa pret saviem darbiniekiem. Man kā jaunajam tētim nav pieņemams, ka sieviete kurai ir jāpatīk strādāt savs darbs, ir tik neadikvāta. Katru dienu braucu un tērēju lielas summas šajā veikalā. Bet nu tagad es uz turieni vairs soli nesperšu, ja šāda pārdevēja Izturas pret klientiem. Viss garstāvoklis sabojāts uz visu dienu. Pretīgi.
Комментарии (3)
Un atkal atkārtošos pagale viena nedeg
Es domāju, ka raksta histēriska sieviete (vēl vajadzēja būt grūtniecei), bet izrādās - vīrietis! Kauns...
Pats visus uzkurināja un palika laimīgs, ir tādi vampīri, kas var ilgi piekasīties, līdz beidzot saņemt sprāgstošu atbildi, tāpēc ka vairs nevar izturēt! Lieciet darbiniekus mierā!
Jauno tēvu un grūtnieču problēmas...