RIMI Jēkabpils - Krāpšana, slikts serviss
Es parasti pret apkalpojošo personālu izturos ar sapratni, jo pati strādāju šajā nozarē. Var gadīties visādi, bet šoreiz man ir uzkrājies un attieksme, ko saņēmu lika man ļoti vilties.
Ļoti bieži eju iepirkties Jēkabpils rimī, kas atrodas vienības ielā. Gada laikā 4 reizes mani mēģinājuši apkrāpt, pārmaksātās summas katru reizi figurēja līdz 5€. Sagadīšanās vai nē. Bet katru reizi problēmas bija ar sveramajām precēm. Es nesekoju līdzi pie kases parasti, bet šajās reizēs man trāpījās, ka salasījās maz pirkumu un samaksājot katru reizi ielauzās prātā doma, ka summa ir neadekvāti liela, nopirktajām precēm. Apskatot čeku, pamanīju, ka summas sveramajām precēm ir trīskāršotas vai pēdējā manā gadījumā pusotra kilograma vietā man ieskaitīja 3 kilogramus. Nosverot 2 reizes vienu un to pašu preci. Visās reizēs, es uzreiz vērsos info kasē uzrādot čeku, vienmēr man atgrieza pārmaksāto starpību. Čekus savāca. Bet.. Šajā pēdējā gadījumā, man vairs nelikās tas normāli. Tās 4 reizes ir netīšām, kaut kādu apstākļu dēļ, pamanītas kļūdas. Es tur eju iepirkties nedēļā 3-4 reizes. Tad cik reizes ir palikušas nepamanītas? Cik mani šis veikals ir apkrāpis gada laikā?
Kad kasiere pasauca palīgā savu kolēģi guntu, lai viņa sataisītu atgriešanas čeku. Es viņai centos izskaidrot šo savu problēmu ar krāpšanu šajā veikalā, pajautāju cik cilvēkus viņi taisās apkrāpt vēl? Atbilde mani saniknoja vēl vairāk. Gunta neatbildēja pilnīgi neko, aizgriezās un iemuka kaut kur aiz durvīm. Pat atvainošanos nesagaidīju. Cik kompetenti ir šie darbinieki? Kas atbildēs par to? Vai tiešām man katru reizi būs jāsver prece, pie kases jānāk ar pareizo svītru kodu, lai man neieskaita trīsreiz dārgāku preci?
Комментарии (1)
Gunta nav vainīga pie veikala cenu neatbilstības. Kāpēc viņai jums kaut kas ir jāatbild?
Cik cilvēkus viņi taisās apkrāpt vēl? - tā ir provokācija