Rimi - Akcijas kuponus pārdevēji paņem sev
Rimi ir tā akcija, krāj punktus un pērc pannu tikai pa 4.99, man katru otro dienu sanāk iepirkties virs 5 Ls, bet neviens nepiedāvāja kuponu :(, tagad kad es to palūdzu - man pārdevēja atcērt, ka kuponu vairs neesot, kaut arī līdz akcijas beigām vēl 12 dienas!! Nu labi, ja nav, tad nav, bet kamēr es savus produktus krāmēju maisiņā, tā kasiere izvelk no miskastes manu čeku, apzīmogo un paņem sev, tad kam tā akcija ir? pircējiem vai Rimi darbiniekiem? Un vispār vai tas nav patērētāju tiesību pārkāpums, ja akcijas noteikumos skaidri rakstīts līdz 10.04.2006, bet 29.martā, kuponus vairs nedod!
Комментарии (13)
Nu man tiesi ar stastija kads draugs, kas strada rimi, vinam bija n-tie ceki pa velti sadabuti...
Tirdzniecības veikalu tīkls "RIMI" rīkoja akciju, kuras norises laiks bija no 14.03. ? 10.04.06, un akcijas laikā iepērkoties par summu virs 50 Ls un sakrājot attiecīgi 10 punktus, varēja iegādāties TEFAL pannu ar sarkano punktu tikai par 4,99 Ls. Protams šī akcija ieinteresēja mani un es pastiprināti saku iepirkties tieši šajā veikalu tīklā (kaut gan dažkārt man tuvāk bija citi lielveikali). Tā tērējot papildus laiku un nervus (jo bija ne tikai jākrāj punkti, bet arī čeki ar punktiem, kuri aizņēma pietiekami lielu vietu manā mazajā maciņā), es tomēr uz 4.04.06. sakrāju šos nepieciešamos punktus un čekus, bet jau uz to momentu izstaigājot Juglas centra RIMI, Barona centra RIMI un Tirdzniecības parka ALFA RIMI pannu vairs nebija, kaut gan nekur akcijas ne sākumā ne beigās nebija norādes, ka akcija ir spēkā kamēr prece ir noliktavā! Informācijas centrā RIMI mani mierināja un teica, ka akcija ir pagarināta. Un pannas būs nopērkamas laika posmā no 10.04 ? 14.04.06. Nomierinājos un aizmirsu līdz pat 10.04. Bet 10.aprīlī no rīta pirms darba atnākot (speciāli 9.00 no rīta) uz Hipermārketu RIMI, pannu vēl nebija un informācijā paziņoja, ka pannas būs tikai 11.04. Savukārt otrdien no rīta 11.04 atnākot atkārtoti, man pavēstīja, ka pannas bija izliktas vakar pašā vakarā un tika ātri vien izpirktas! Es biju šokā par dezinformāciju un vairs jau neticēju sacītajam. Pienākot pie kasierēm un jautājot, vai vakar vakarā ir bijušas pannas, tās atbildēja, ka nebija manītas! Šādu apmānu no lielākā veikalu tīkla Latvijā es nebiju gaidījusi! Cienījamie RIMI akcijas veidotāji, vai tik tiešām ir jārīko šādas akcijas, ja nespējat izpildīt gala rezultātus un apmierināt Jūsu patstāvīgo pircēju velmes? Tīri salīdzinājumam, ja es būtu šos 58 Ls (pēc čekiem) atstājusi MEGO, tad vismaz būtu savākusi uz plastikāta kartes 58 punktus, par kuriem vismaz vēl pēc 53 būtu saņēmusi 5 Ls dāvanu karti!!! Es esmu šokā! Un tā, kā biju patērējusi papildus laiku (principa pēc), es šo lietu tā neatstāšu!
Uv. pokupateli. Jesli bi vi lu46e 4italebi, 4to napisana vozle kass, to vi znali bi, 4to eti skovorodki privezut v na4ale maija. Zdatj ostalosj ne dolgo. Terpenije i glavnoje terpenije!!!
Man parasti visi pirkumi ir virs 5 Ls, taču visu šo laiku neviena pārdevēja nepiedāvāja kuponu apzīmogot, un es arī neprasīju, tāpat tām pannām ir slikta kvalitāte, un nu vēl dabūt nevar. Visos RIMI ir izlikti plakāti - PANNAS BŪS!! Smieklīgi, pārdevējas varēs cept mūža garumā ar šīm pannām, nu lai jau tiek!
Nevaru piekrist. Es pannu saņēmu.
Es arī pannu dabūju.
jĀ, DIEMŽĒL AR TĀM AKCIJĀM TĀ IR-KASIERE *AIZMIRST* IEDOT KUPONUS, MARKAS U.T.T NE TIKAI RIMI.
Es strādāju agrāk RIMI. Jā es ņēmu uzlīmes, kuras cilvēki atstāja, bet es neesmu paņēmusi NEVIENU uzlīmi kuru aizmirsu iedot. Padomājiet, ja jūs dienā apkalpojat apmēram 500 cilvēkus cik liela % iespēja ka kādam aizmirsīsiet iedot, pluss vēl, ja cilvēki sāk plāpāt, uzdot visādus jautājumus un jauc prātu, tā jau daudz jādara, jāatceras sazin cik ciparu kombinācijas, pareizi jāsaskaita un jāizdod nauda, kad kāds tai pat laikā no malas tev kaut ko prasa utt. Nekad tīšām neesmu aizmirsusi nevienam iedot uzlīmi, jo man viņas atstāja tik daudz, ka es ar viņām varēju ... slaucīt.
Akcijas dienas pedejais datums ir noteikts.. tas ir laiks liidz kuram Tu vari apmainiit tos kuponus pret preci.. bet kuponu doshana beidzas agraak !!! PALASI NOTEIKUMUS!!!
Tagad ir tā akcija ar nazīšiem. Manu acu priekšā viena negodīga kasiere pāris reizes ir iebāzusi kabatā klientam nepiedāvātās uzlīmes. Bet protams, ka nevar jau spriest par visiem. Ir arī bijuši gadījumi, kad esmu aizmirsusi uzlīmi paņēmt, un mani sauca atpakaļ.
nu kasieriisiem ir gruuts darbs. tapeec luudzu esiet saprotosi kasieriisiem ir daudz jaatceras ne tikai cik kuponi jaadod bet arii precu kodini lai pareizi izsistu preciiti un cik maisini ir jaadod, kaa arii cik naudu jaapanem no klienta un cik ir jaaizdod ja arii kaads kasieriits aizmirst tad esiet loti jauki un atgaadiniet par to ko kasieriits ir aizmirsis ja arii kasieriits izturas pret jums nepieklaajiigi tad lielveikalos ir informaacijas centrs kur juus varat pieteikt savu suudziibu pret apkalpojoso personaalu.un kasieriitim tiek izteikts briidinaajums vai arii tiek nonemta preemija kas ir 1 tresaa dala no algas
mele zobos ir var paprasīt, ja nav pati vainīga
arii es emu pa to domajusi, bet tad sapratu, ka lai tak cilveekiem tiek kads prieciņš par taam n-tajaam stundaam vienmuljaa darba, vai ta nu man žēl:) ))