РешеноRd Electronics - Slikts Serviss
Tika pasūtīts dators no mājaslapas, veikalā dators tika ieslēgts(ko nevēlējos) un neizslēgts tika ielikts atpakaļ kastē. mājās atklāju, ka datoram ir būtisks defekts. Pēc nedēļas datoru nesu uz veikalu, darbinieks neieklausoties manī ķērās pie datora iestatījumu grozīšanas, iespējams padomāja, ka esmu kāds nezinītis, pēc atkārtotas skaidrošanas darbinieks uzklausīja mani un defektu arī pats konstatēja, tika pārbaudīti vel cits dators un viņam arī ir šis pats defekts. Protams es vēlos datoru apmainīt pret tādu pašu, vai citu tajā cenā, bet darbinieks skaidroja, ka ja jau vēl vienam datoram tā ir, tad visiem būs. Tā kā 14 dienas nav pagājušas, tika noformēts atteikums ar naudas atgriežšanu. Darbinieks noformēja papīrus, vēlāk atklājās, ka darbinieks tomēr ierakstīja neprecīzu informāciju, kāds īsti ir defekts. Darbinieks paskaidroja, ka dators tiks sūtīts uz servisu un viņi 2 nedēļu laikā lems, vai defekts tiešām pastāv un vai es neesmu to radījis pats. Ļoti maldinoši 14 dienu preces atteikums. Ir pagājusi jau nedēļa kā es gaidu ziņu no veikala, kad es naudu dabūšu atpakaļ. Šis manuprāt ir ļoti slikts serviss, iepriekš iepērkoties jūsu veikalā nebija nekādas problēmas. Es ļoti ceru, ka šī problēma tiks atrisināta laicīgi un ar prieku varēšu iegādāties 100% Labu datoru.
Veikals nekavējoties sazinājās ar mani un nauda tika atgriezta atpakaļ.
Добавить комментарий