Rd Electronics - Slikta attieksme
Drausmas, es nesaprotu vai pārdevēja tiešajos pienākumos tiešām neietilpst klienta apkalpošana? Pie preces stāvu 5 minūtes, veidoju acu kontaktu ar pārdēvēju, kurš bija vienīgais aiz kases, bet reakcijas nekādas, pārdevējs sēž telefonā un pat nepaskatās uz klientu. Darbinieks vārdā Armands, paldies par sapratni, viens no sliktākajiem apkalpošanas servisiem kādu savā mūžā esmu piedzīvojusi, pārdevējs vismaz varēja izrādīt iniciatīvu un pienākt pastāstīt par preci! Paldies Armandam, kurš Nepalīdz ;)
Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai mūs novērtētu!
Būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet sīkāku informāciju ar Jūsu novērojumiem par saņemto apkalpošanu mums uz e-pastu [email protected]. Veicot saziņu, lūdzam norādīt radušās situācijas detaļas, kad saskarāties ar atsauksmē norādīto pieredzi.
Gaidīsim Jūsu vēstuli. Paldies!
ar cieņu, RD Electronics.
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Diemžēl joprojām neesam saņēmuši precizējumu situācijas atrisināšanai.
Lūdzam nosūtīt mums nepieciešamo informāciju vai atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Комментарии (1)
Mutes nav. Pasaukt nevarējāt?