Rd Electronics - Slikta apkalpošana
Rupji izsakãs par klientu, jo klients atteica vina piedāväjumam iegādāties dārgāku preci. Ejot prom vel skali izteica savu neapmierinātibu par klienta atbildi. Pamāciet darbiniekiem kã pareizi runāt ar saviem klientiem, nevis sẽzot platām kãjãm un izkarinātiem pautiem kaut ko blaut pa pus veikalu.
Gailis. ;)
Labdien, Cienījamais klient!
Paldies, ka dalījāties pieredzē. Esam sarūgtināti par Jūsu atsauksmi!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam Jums norādīt veikalu un datumu, kur saskarāties ar atsauksmē norādīto apkalpošanu!
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas!
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Šodien, 07.12.2023. Dobeles RD salonā. Pārdevēja tumšiem īsiem matiem.
Cienījamā sūdzības autore! Uzņēmuma vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Mūsu pārdevēji vienmēr ir gatavi palīdzēt klientiem - konsultējot par sortimentā esošām precēm, piedāvājot izdevīgāku preci un / vai pakalpojumu. Katrs klients patstāvīgi pieņem lēmumu, vai piekrist piedāvājumam vai nē. Ikdienu mūsu darbinieki apkalpo simtiem klientu, bieži vien saņemot pateicības vārdus par pozitīvu pieredzi apkalpošanā.
Darbiniekam, kas apkalpoja Jūsu ģimenes locekli, ir ļoti liela pieredze bateriju pārdošanā. Gribēdams palīdzēt, piedāvāja labāko no veikalā esošā sortimenta šīs kategorijas precēm. Starp Jūsu ģimenes locekli un pārdevēju ir sanācis pārpratums komunikācijā - pārdevējs nekādā gadījumā negribēja, sniedzot konsultāciju un piedāvājot citu preci, aizvainot Jūsu ģimenes locekli.
Esam patiesi sarūgtināti, ka radās šāda situācija!
Centīsimies šī pakalpojuma sniegšanu padarīt klientam pieejamāku.
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
Labdien, Violeta Kušina!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī tika veiktas visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Tā kā situācija tika atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Комментарии (5)
Un Jums kā apkalpojošajam personālam nav iemācīts paklusēt un neizteikt personīgus aizvainojumus klientiem? Tas ir nožēlojami.
Atkal jau kārtēja laža no RD puses. Nepērciet nekad neko tajā kŗapnieciskā iestādē.Normālā valstī ar taisnīgiem likumiem,šadas iestādes kā RD sen jau aiz restēm būtu uz ilgu laiku.
Klientam ir tiesības būt rupjam? Šaubos.
Neviens rupjš vārds netika pateikts. Tika atbildēts, ka netic teiktajam par to ka prece ir 4x labāka, jo ir testēts un tā tas nav.
Nu ja tā drīkst pret manu ģimenes locekli, tad arī man ir tiesības izteikties.