Rd Electronics - “Garantija plus”, remonts, norādītais info, mājaslapā
Prece tika nogādāta remontā nepilnus 3 mēnešus atpakaļ, mēnesi vēlāk, kad paši zvanījām un vaicājām pēc pazudušās preces, tika uzdots jautājums vai esam gatavi apmaksāt remontu, apmaksājuši remontu saņēmām vēl vienu zvanu par to vai grasāmies to apmaksāt, lai gan apmaksa jau bija veikta, nepilni 3 Mēneši un prece joprojām nav saņemta atpakaļ. Tika iegādāts pakalpojums “garantija plus”, kas sniedz priekšrocības uz ekskluzīvu apkalpošanu, toties, kā jau minēju, nepilni 3 Mēneši un prece nav atgūta. Papildinājumam - iegādātās preces apraksts nesakrīt ar mājaslapā norādīto informāciju.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu sniegt detalizētāku informāciju par savu apgalvojumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?
Maksas pakalpojums un remonts ,tomēr , ir krasi atšķirīgs pakalpojums , nekā kā , Servisa Plus sertifikāta vai ražotāja garantijas apkalpošana.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Комментарии (1)
Skaidrak tak jus varejat uzrakstit, lai gan jusu rakstitais par "ekskluzivu" apkalpshanu visu izsaka par jums.