Sia ALB Optimus Mēbeles - nemaina nepareizi piegādātu preci
Optimus mēbeles veikalā pasūtīju skapi. Darbiniece datora ekrānā rādīja attēlus un plauktu izkārtojumu. Pateicu izmērus-vēlos skapi ar 8 plauktiem, kā tika rādīts ekrānā un 2m platumā.
Pēc mēneša sagaidīju savu skapi, kuru man piegādāja uz mājām. Vēlāk , atverot iepakojumu, sapratu, ka skapis neatbilst pasūtītajam- ir tikai 4 plaukti un platums 1.5m. Zvanu uz veikalu- tur man jau uzreiz pateica, ka neko nemaina un tā ir mana problēma. Vēlāk vērsos ar iesniegumu tajā pašā vietā, kur sīki biju aprakstījusi situāciju. Darbiniece izlasīja iesniegumu un ļoooti sašutusi , ka es itkā apvainoju viņu šajā situācijā, kaut gan viss uzrakstītais bija pilnīga taisnība. Noliedza, ka ir kļūdījusies un pasūtījusi neīsto izmēru. Protams pierādīt neko nevaru, jo tas ir viņas vārds pret manējo. Šī pati darbiniece man ieteica, ka labāk būtu rakstīt īsāk un nevienu neapvainojot. Nākot pretī, uzrakstīju, ka radies pārpratums, un vēlos samainīt skapi uz jebkādu citu, kurš atbilstu izmēram kādu pasūtīju. Pus mēnesi gaidīju atbildi un saņēmu- ka parakstot kaut kādu līgumu (laikam kvīti, kurā nav norādīts skapja izmērs, tikai nosaukums) esmu piekritusi savai izvēles brīvībai un pasūtījusi to ko vēlos un neviens man neko nemainīs. Pasūtu vienu izmēru, saņemu citu izmēru. Kurš šeit ir izvēles brīvība?
Firmas un veikala darbinieku attieksme ļoti negodīga. Jūtos ļoti vīlusies!
Добавить комментарий