Optimus.lv /mēbeles - Slikts serviss
31.oktobrī veicu pasūtījumu internetveikalā un pasūtīju divas taburetes TKMB par 12, 50 euro. Apmaksāju pirkumu-25 euro.
1.novembrī menedžere man uzrakstīja, ja šīs preces nav un piedāvāja man TKC+MP tabureti par 20 euro. Es piekrītu un piemaksāju vēl 15 euro. Kopā 40 euro.
2.novembrī izņēmu preci no veikalā, man deva taburetes TKC+MP. Es uzticos gan interneta veikalam, gan veikalam un uzreiz pēc preces izņemšanas aizvedu to montāžai cilvēkam (dzīvoju viena, pati netiktu galā), kad atbraucu pakaļ saskrūvētām taburetēm, sapratu, ka tās pilnīgi atšķiras no taburetēm interneta veikalā. Veikalā man deva TKC+MP taburetes, BET pavisam citas. Es pasūtīju un samaksāju par pavisam citām taburetēm.
Uzreiz uzrakstīju interneta veikalam, man teica aizpildīt iesniegumu, pielikt klāt fotogrāfijas un maksājuma dokumentus. Visu izdarīju, kā tika prasīts. Reklamācijas daļa pieņēma lēmumu atgriezt naudu, bet preci jāatgriež veikalā. BET! Izradās, ka samontētu preci nepieņem.
Es uzticos jūsu veikalam, jūsu darbiniekiem, bet sanāca, ka to nevajadzēja darīt. Ļoti žēl, ka jums nerūp jūsu klienti un preces interneta veikalā un veikalā ar vienu un to pašu nosaukumu atšķiras. Vismaz veikalā vai interneta veikalā būtu brīdinājuši, ka preces var atšķirties, tad es uzreiz neaizvestu cilvēkam montēt taburetes. BET! Laikam uz to tiek arī rēķināts, ka cilvēks uzticas jums, bet tad paliek vēl vainīgs, ka uzticējās.
Комментарии (1)
Tabureti mans 4 gadīgais dēls māk saskrūvēt :D. Tikai skrūves stiprāk jāpievelk. Uzreiz, it kā, nevarēja saprast, ka nav tas un saskrūvējot notika kaut kāda maģiska taburetes pārvērtība?