Optimus Mēbeles - Trūkst detaļas

Iegādājos viesistabas iekārtu. No 4 komplektācijas daļām nedēļas laikā saņēmām tikai trīs - ceturtā esot jāgaida 3 nedēļas no ražotāja... Nu labi, atvedām mājās (50km) tās 3 un sākām likt kopā. Vienam skapim 4 eņģu vietā ieliktas tikai 3... jocīgi. Tajā pašā dienā zvanīju uz veikalu, jo man bija paredzēts, ka cilvēks no Jēkabpils atbrauks, tātad varētu šo detaļu man atvest, bet veikala pārdevēja strikti atbildēja, ka neko nezinot, eņģes viņai neesot ko iedot, no ekspozīcijas skapja viņa nost neskrūvēšot, un lai ejot Optimus mājas lapā rakstīt sūdzību, tad varbūt ar mani sazināsies...nesapratu kas (varbūt ražotājs Polijā? :D ) un tad, kopā ar man pienākošos vēl vienu skapi, to eņģi atsūtīšot. Protams, pēc tādas iepriecinošas atbildes viss prieks par mēbelēm pazuda....bet tas jau nebija vēl viss. Furnitūras maisiņā tāpat nebija puse vajadzīgo skrūvju, bāriņa atvēršanas mehānisms ar amortizatoru arī bija ielikts brāķis... Interesantākais arī vēl tas, ka mājas lapā nekur nevarēju atrast ne e-pasta adresi, lai sazinātos ar ražotāju vai izplatītāju, ne arī sadaļu, kurā pa taisno varētu izteikt pretenziju. Varbūt kād var pateikt, kur to meklēt? Sviests riktīgais. Stipri padomājiet pirms pērciet Optimas mēbeles.

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы