Optimus Mēbeles - Slikts sreviss

Vēlos izklāstīt arī sūdzību!
20.06. Iegādājos preci internetveikalā, nedaudz vēlāk saņēmu ziņu, ka preci piegadās uz norādīto adresi - veikalu Liepājā no rēgionālās noliktavas, (lai gan tass nebija nepieciešams, jo varēja uzreiz precei veikt pieprasījumu no kāda no lv esošajiem veikaliem, piemēram, Rīgā) piegādes laiks prasīs 2-3 nedēļas. Ok gaidu mēnesi, ziņas nekādas, kā reuzltātā rakstu un prasu, kur prece, uz ko man atbild, ka tika atsūtīta no reģionālās noliktavas ar defektu un tagad pa jaunu pieprasīs preci no lv veikala, kur prece ir uz vietas! Prasu kad būs piegāde-to pateikt nevarot, bet tikai nākošo mēnesi, kas man protams absalūti neder. Arī info par to no kura veikala tiks izsūtīta un, ka varu pati braukt pakaļ uz veikalu no kura tiks sūtīta arī netiek sniegta. Konusltante nepieklājīga, pat nepiedāvā risinājumus, un tikai atsūta iesniegumu, ka varu rakstīt, lai atgriež naudu, jo biju šādu vēlmi izteikusi, ja nekas cits netiks piedāvāts.
Uzskatu, ka jūsu pienākums bija mani informēt, par to, ka prece saņemta ar defektu no rēgionālās noliktavas, un tiks veikts atkārtots preces pieprasījums-šoreiz no lv veikala. Tā tad esot jāgaida vēl viens mēnesis. Gaidīt preci divus mēnešus es nevaru! Turklāt, jūsu konsultantei mārītei, ir jāmaina attiekme sarunājoties ar klientu, jābūt pieklājīgai, un jāpiedāvā rast risinājumu, nevis uzreiz pateikt, lai rakstu tad iesniegumu par naudas atgriešanu, lai arī es izteicu tādu varinatu-ja nevarat piedāvāt risinājumu tad gribēšu lai atgriež naudu. Zvanu uz Liepājas veikalu, lai mēģinātu vispār saprast, ko tagad darīt un iegutu info, ko internetveikala konsultants nevarēja sniegt. Turklāt, man jāSaka paldies Liepājas veikalam, kurš iesaistījās, un deva man inormāciju, ka šī prece tiks sagatvota un izsūtīta no Jēkabpils veikala, un te nu bija skaidrs, ka no Liepājas un jēkabili aizbraukt pakaļ pati precei nevaru, un arī Liepāja pauda nesaprašanu, kāpēc šāds info man nav sniegts zvanot uz optimus internetveikalu un kāpēc nevarējāt uzreiz pieprasīt preci no Rīgas veikala, ņemot vērā, ka no turienes kurjers izbrauc biežāk nekā 1x mēnesī, pārmainīt izsūtīšanu no cita veikala Rīgā?
Šajā situācijā risinājums netika piedāvāts un gaidīt preci vēl vienu mēnesi nevaru!

13 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы