РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss, piegādā nepareizu preci, neatgriež naudu par piegādi
Internetā veicu pasūtījumu - pasūtīju dīvānu, apmaksāju rēķinu par dīvānu un piegādi, bet piegādes dienā tika atvests citas krāsas dīvāns, lieki teikt, ka tas mums nederēja - preci nepieņēmām un aizsūtījām atpakaļ. Tā kā nebija iespējams saprātīgos termiņos saņemt mūsu izvēlēto preci, izvēlējāmies saņemt atpakaļ naudu. Pēc vairāku iesniegumu rakstīšanas, gaidīšanas un atgādināšanas naudu par dīvānu saņēmu atpakaļ, bet par piegādi nē. Kas ir pretrunā PTAC noteikumiem! Ļoti nepatīkama attieksme no uzņēmuma - naudu par piegādi atgriezt netaisās, kaut gan pilnībā neredzu iemeslu, kādēļ man būtu jācieš zaudējumi viņu kļūdas dēļ. Neiesaku!
Ar mani sazinājās interneta veikala vadītāja un situāciju zolīdi atrisināja.
Mīnusiņš reklamācijas nodaļai, kuras attieksmes dēļ vispār radās vēlme rakstīt sūdzību.
Комментарии (3)
Tā arī tev uzrakstija ,ka netaisās atgriezt? Prasi ,lai viņi tev rakstiskā formā apliecina ,ka neatgriezīs piegādes naudu kautvai atsūtija nepareizu preci. (99% ka viņi to neizdarīs, ja izdarīs sniedz vēlreiz PTAC lai soda)
Prasīju, teica, ka tad man viņiem jāiesniedz rakstisks pieprasījuma (papīra formātā, ne e-pastā).
Tā kā pasūtījumu noformēju uz juridisku personu - uz PTAC tasīsti neattiecas, diemžēl. Viņi izskatot tikai fizisku personu lietas...
kas tev liedz rakstiskā formātā iesniegt? ar rakstisku formātu uzņēmumam arī būtu jāpieņem /skenētas/ fotogrāfēti iesniegumi e-pastā. galvenais ka ar roku uzrakstīts.