Optimus Mēbeles - slikts serviss.

Saskāros ar visai pretīgu attieksmi, optimus mēbeles''.
Iegādājāmies kafijas galdiņu, liekot kopā (pēc instrukcijas) konstatējām kad stiprinot virsmu pie konstrukcijas viņā izveidojās izsitumi no tapām, kas liecina par to ka tapu caurumi ir pārāk dziļi (vienā vietā pat nolobijās krāsa) . Pieteicām garantiju, jo tomēr liekot galdu kopā netika pielietots pārmērigi liels spēks vai paviršība.
Garantiju atteica, lieki pret to nestreikojām, taču uzzvanijām lai noskaidrotu detalizēti atteikšanas iemeslu un noskaidrotu cik izmaksātu jaunas virsmas iegāde.
Nu sākas jautrākais, visai nelaipnā tonī saņēmām apstiprinājumu ka garantija atteikta... Pamatojums - jūs nemākat salikt. (šis nav mūsu ģimenē pirmais gadijums ar nekvalitatīvu produktu ooptimus mēbelēs)
kad jautājām kur garantija ka atkal nesaņemsim nekvalitatīvu virsmu, atbilde bija vienkārša - tā nav mūsu problēma.
Kā arī zelta teikums - ja jūs neapmierina mūsu kvalitāte tad nepērciet pie mums mēbeles.
Kad jautājām par jaunas virsmas cenu... Nezinot. Kad pasūtīšot tad uzzināšot, bet ja pasūta tad apmaksa jāveic obligāti (nepiedāvāja pat sazināties ar kādu kas zin izcenojumus)
kolosāla attieksme, es neko neteiktu ja tāda attieksme būtu abpusēja bet šis nav tas gadījums.

09.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы