РешеноOptimus Mēbeles - Slikts serviss

@optimusmebeles - Saldū. Vienkārši izsmejoša attieksme pret klientiem. Tika pasūtīta mēbele. Džeks paņēma pirmo iemaksu un nosolījās, ka prece būs 2 nedēļu laikā. Ok, viss kārtībā - paiet 2 nedēļas un nav ne ziņu ne miņu. Zvanu pats uz veikalu (piektdiena) un saku džekam - kas par lietu? Tu man teici, ka 2 nedēļu laikā būs prece. Puisis saka - pag, tūlīt iemetīšu aci datorā. Pēc mirkļa saka - nav problēmu, prece būs otrdien no rīta stabili! Varbūt jau pat pirmdienas vakarā. Pienāk otrdiena, paiet rīts un ir jau pusdienas laiks. Nu ko - zvanu atkal. Atkal mans draugs klausules otrajā galā. Saku - hei, kas par sūdiem? Tu man solīji, ka prece būs jau otrdien no rīta. Šim tad nu atkal vajadzēja ieskatīties kompī, pēc kā saņemu atbildi, ka nevar saprast ir vai nav. It kā kaut kas jāpieņem un vispār - nav nekāda skaidrība. Es saku - davaj, nočeko tur visu un atzvani man - zb jau šitā gaidīšana. Sarunāts! Pēc kādas stundas pienāk zvans. Paceļu - a tur sieviete! Man te lūdza, lai es piezvanu un izskaidroju kas un kā! Preci varēsim piegādāt tikai vēl pēc 2 nedēļām. Mēs varam piedāvāt jums to apbružāto preci, kas pie mums stāv izlikta ekspozīcijā. Es saku - klau, jūs vispār normāli esat? Džeks man 2 reizes solīja, ka viss notiek un tiek kontrolēts! Saku, ka pats to preci no polijas ar autobusu būtu ātrāk atvedis un, ka no asv preces ātrāk atnāk kā viņiem. Sieviete sāka mani kaunināt, lika justies vainīgam, ka esmu uzdrošinājies izrādīt savu sašutumu, zobgalīgi ieteica izlasīt noteikumus, kas uzrakstīti pirmās iemaksas kvītij otrajā pusē un vēl sarkastiski pajautāja - ko tad es darīšu? Braukšu uz to asv pakaļ vai kā? Uz to atbildēju, ka, manuprāt šāds viņas sarkasms šobrīd galīgi ir nevietā un palūdzu nosaukt viņas vārdu un uzvārdu, ko negribīgi arī pateica. Sarunas stils bija augstprātīgs un pat izsmejošs no šīs sievietes puses. Negaidīti. Ineta pomerance - tālu tiksi dzīvē! ;) nav jābūt īpaši izglītotam, lai saprastu, ka džeks ir aizmirsis pirms 2 nedēļām to preci pasūtīt, tāpēc tagad "aptaisījās", kad saprata savu "kasjaku" un varonīgi palūdza sazvanīt mani veikala vadītājai, cik noprotu.
Šī bija pirmā un pēdējā reizi, kad kaut ko iegādājos šajā "kantorī"...

Жалоба успешно разрешена Dru 05.11.2018

Paldies - mēbeli esmu saņēmis!
Pateicos, par cilvēcīgi pretimnākšanu!
Veiksmīgi!

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы