Optimus Mēbeles - Slikts serviss
Sveiki, šodien gribējām nopirkt gultu, veikalā ieradāmies ap 17.00. , bet neizdevās, jo darbiniece bija neieinteresēta. Ja mēs kaut ko gribot tad nesanākšot, jo šodien preces vairs neizsniedzot, fūre esot atbraukusi un neesot arī darbinieki kas izsniedz. Tas tika pateikts garām ejot kasei pie kuras gaidījām jau kādu laiku. Cilvēkiem, kuri pirms mums nopirka galdu pašiem bija jāiznes no veikala. Vai tad klients nav pirmā vietā? !
Комментарии (7)
Sakiet, jūs kad ejat sabiedriskajā tualetē , vienmēr meklējat kādu, kurš dibenu noslaucīs?
Kāda vispār problēma galdu neiznest. Cik aprobežota sabiedrība ...
Piekrītu. Biju nesen mazā būvmateriālu veikalā. Tur viens brangs kuilis lika tievam, mazam darbiniekam cementa maisu nest, jo pats redz neko smagāku par.. negrib un nevar pacelt...
Ko runāt par meitenēm, kas velosipēdu saskrūvēt nemāk, ja čaļi tā uzvedas.
Klients nav pirmajā vietā. Kad beidzot tas tiks saprasts? Ja saka, ka vairs neizdod - tad neizdod. Šodien vienai neadekvātei stāvēju aizmugurē, kamēr šī rēja uz pārdevēju bez jebkāda iemesla. Mazliet pircējiem jādomā līdzi arī savai uzvedībai. Ja esi neadekvāta - neiepērcies, pasargā normālus cilvēkus no sevis...
Kāds klients? Kāda vieta? Tev vajag- tu nes? Maximā arī gaidat kad kasiere jūsu nopirkto arbūzu līdz mašīnai aiznes? Šaurās pierītes...
Nē vecīt. Lai smaida, sasveicinās, ātri apkalpo, iepako, atver durvis un aiznes līdz dzīvoklim. (smejos)
Nav skaidrs par kuru veikalu iet runa, bet nu var gadīties, ja pēdējā stunda.
Katrā vietā savs serviss un kāds tur ir, tāds skaitās pareizs! Man ar https://salonsarka.lv nav nekādu problēmu bijis, drīzāk otrādi, vēl manā vietā padomās. Lai izdodas atrast sev tīkamo vietu!