Optimus Mēbeles - Slikts serviss
Sveiki. Nu jau arī laikam mana kārta pasūdzēties.. Pirms divām nedēļām pasūtījām matraci internetveikalā. Noliktavā ir, tātad piegāde līdz 5 D. D. Protams paiet jau sešas dienas. Zvanu un interesējos. Prece esot rezervēta. Tuvākajās dienās atvedīšot, līdz nedēļas beigām obligāti būšot. Protams līdz nedēļas nekas nav atnācis. Tagad Sola pirmdien. Aizbildinās ar šī brīža situāciju valstī. Nju tagad redzēsim vai pirmdien prece būs. Pirmo un laikam arī pēdējo reizi no viņiem kaut ko sūtu.
Комментарии (9)
Laikam balināt savus blondos matus izbalinaji mazliet tālāk par saknēm, ja nespēj saprast ka tas ir labs attaisnojums kāpēc nekas nav vēl piegādāts. Priecājies ka vispār nepateica lai pati atbrauc pakaļ lai kurjers neriskētu dabūt triperi no tevis
Tev pašam gadījumā nav triperis? Ne tikai starp kājām, bet izskatās ka smadzenes ar jau būs noēstas. Precei jau bija jābūt piegādātāji pirms visa šī ārprāta. Un viņiem vienmēr ir attaisnojums savai neizdarībai.
Taču teikts 5 darba dienas, bet tibrīvdienā čīksti. #Saņem sevi rokās!
Ir jau pagājušās 12 darba dienas.
"Aizbildinās ar šī brīža situāciju"
Ir kā ir. #Tā ir realitāte. Uz robežām rindas paredzēt nevar, jp situācija mainas katru dienu uz sliktāko.
Prece visu laiku atradās Lv noliktavā
Kā tu zini?
Izklausas apzināti mēģini nomelnot uzņēmumu ar izfantazētiem argumentiem.
Kāpēc gaidīt, ja var ieiet veikalā un nopirkt, bļāviens?! Nesaprotu...