Optimus Mēbeles - Slikts serviss, bojātas mēbeļu daļas
Dodot pēdējo iespēju veikalam "Optimus mēbeles" (ņemot vērā slikto pieredzi ar kvalitāti, kā arī ilgstošo strīdus jautājumu risināšanu apmainot detaļas) 28.07.2025. iegādājos bērnu gultu (bērnam uz dzimšanas dienu). Prieks bērnam par dāvanu nebija ilgs, līdz sākām izpakot preci, lai to saliktu. Tika konstatēts, ka vienai no gultas detaļām ir defekts (saplaisājis dēlis). Paskatījos veikala mājas lapā konstatēju, ka Jelgavas veikālā ir 1 šādas gultas eksemplārs pieejams. Devos uz veikalu ar domu, ka veikalā varēs apmainīt bojāto detaļu, lai nevajadzētu gaidīt ilgi, lai piegādātu jaunu detaļu, vai arī palūdzu noņemt no ekspozīcijā esošās gultas šo daļu, lai veikals gaida, lai piegādā veikalam trūkstošo daļu. Protams, kārtējo reizi, ātri atrisināt problēmu neviens šajā uzņēmumā nav ieinteresēts, lai klients būtu apmierināts (protams, vislielākā vilšanās ir pašam bērnam), jo risinājumu veikals varēja atrast uzreiz (pat pateicu priekšā). Ņemot vērā lielo sūdzību skaitu no pircējiem, uzticamības reitingu un preču kvalitāti, šis veikals vēl joprojām nav ieinteresēts ātri atrisināt pircēju problēmas. Domāju, ka tas būs mans pēdējais pirkums šajā veikalā, kā arī nevienam citam neiesaku izvēlēties šo veikalu!
Cienījamā Diāna,
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi un norādījāt uz radušos situāciju. Mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un par to, ka bērns nevarēja pilnvērtīgi priecāties par dāvanu bojātas gultas detaļas dēļ.
Mēs saprotam Jūsu vilšanos un novērtējam, ka norādījāt uz servisa pieredzi veikalā. Lai arī šī situācija notika pagātnē un vairs to nevaram tieši risināt, Jūsu atsauksme palīdz mums uzlabot mūsu darbības procesus un klientu apkalpošanu nākotnē.
Mēs ceram, ka nākotnē varēsim nodrošināt pozitīvāku pieredzi visiem mūsu klientiem.
Ar cieņu,
“Optimus Mēbeles” Klientu atbalsta nodaļa
Комментарии (1)
Man uzbruka viltus krāslavietis ar šādu pašu saplaisājušu dēli. Pirms verat vaļā bildi, iedzeriet balderjāņus :D