LV RU
www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Slikts serviss, apkalpošana un slikta attieksme pret klientu

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, apkalpošana un slikta attieksme pret klientu

Labdien, vēlos pasūdzēties, par to, ka Jēkabpils Optimus veikalā vispār nepieņem no klientiem monētas un darbinieki aizbildinās, ka esot ofiss aizliedzis. Es domāju, ka vairāk neiegādāšos, šajā uzņēmumā mēbeles, jo esmu godīgs uzņēmējs un pieņemu visu naudiņu arī monētas no saviem klientiem, kas Latvijā vēl joprojām ir nauda. Uzņēmēji, ja jums ir nauda monētas un ir vajadzība pēc mēbelēm Jēkabpilī optimus mēbelēs būs jāklausās no darbiniekiem pazemojumi. Visi nerēķinoties tikai ar kartēm vai normālu naudu. Taču braucot pēc preces mani pārsteidza ka tika glabātas mēbeles, lietū, sniegā uz paletes pie noliktavas durvīm! Es ceru, ka vismaz aprunāties ar darbiniekiem, jo manuprāt tā nav laba prakse kā apkalpot klientus un kā glabāt preci!

30.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Комментарии (4)

N Noboby 30.11.2019

Latvijā ar likumu ir aizliegts nepieņemt naudu pat ja tās ir monētas

Z zuze91 30.11.2019

nav pienākuma pieņemt vairāk kā 50 monētas (EK regula, kas spēkā arī LV). Diezin vai dīvāns viņam sanāca pa 50 monētām

BondsBonds 30.11.2019

Es savukārt brīnos, ka kāds vēl fizisku naudu izmanto. Gadus 10 visur maksāju ar karti. Ja nevar maksāt ar karti, eju kur var.

ramona 02.12.2019

Ļoti noderīgs info. Nav ko rakstīt, neraksti vispār

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы