LV RU

Optimus Mēbeles - Slikts servis

Sveiki vēlos izteikt sudzību par sliktu veikala servisu, tika pasūtīti virtuves skapīši, saņemot zvanu kad skapīši ir piegādāti veikalā, atbraucot uz veikalu, izrādās pasutīti nepareizie skapīši, man ka klijientam bez auto, ir lieki izmesta nauda par transporta lidzekli, un iztērēts laiks, esmu ļoti dumsīgs, un šī nav pirma reize,.

05.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (6)

S Stonus 05.07.2020

Ja jau nav pirmā reize, tad noteikti atkal atgriezīsies šajā veikalā. Tā turpināt!
Normāli cilvēki izdarītu secinājumus pēc pirmās/otrās reizes. Atkarībā no situācijas.

K Klientamnavtaisnība 05.07.2020

Divi jautājumi - kas beidzot tiks norādītas pilsētas, adrese? Vai jūs domājat, ka visi dzīvo Rīgā?

Un kā jūs gribējāt aiznest smagus virtuves skapīšus bez auto? Dīvānu un skapi arī autobusā vestu? WTF?

Oskars Oskarsons 05.07.2020

Es tā sapratu, ka cilvēks pasūtīja krāvējus ar busiņu vai kaut kā tā.

K Klientamnavtaisnība 05.07.2020

Aaaa nu tas skaidrs...
Bet ja pasūta skapīti A, kā var atnākt skapītis B?
Ja darbinieka vaina - lai atdod pareizos. Vai tomēr pircējs lohanulsja?

W waka 05.07.2020

Virtuves skapīšiem nav vajadzīgs busiņš ar krāvējiem, pat ja būtu, tad to noteikti izdevīgāk būtu paņemt no tā paša optimusa pērkot skapjus

D Dzenyy 05.07.2020

Uzraksti vēl 10 sūdzības varbūt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы